Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale noen gode teer?

Skrevet

Jeg synes lovers dream te er nyyydelig..

mmmm.. må huske å kjøpe det neste gang jeg har mulighet :D

Gjest Tristessa
Skrevet

Darjeeling, Earl Grey og er tetyper jeg drikker mye av.

I skapet hjemme har jeg:

- English Breakfast (må bare ha det om morgenen)

- Earl Grey

- Lady grey

- Prince of Wales

- Green Tea and Lemon

- Lapsang

- Gunpowder tea (grønn te fra spesialbutikk)

- Green Tea with Jasmine

I tillegg dukker det opp litt ulikt med jevne mellomrom - mine foreldre er svorne tedrikkere, og hjemme hos meg er det alltid te, alltid.

Skrevet

Anbefaler Twinings 'apple, cinnamon & raisin', 'lemon' eller 'Prince of Wales.' Dette er alle te typer jeg drikker jevnlig. Ellers så har jeg kjøpt Honeybush tea i løsvekt på Oslo City. Den smaker godt. En kopp 'English Breakfast te' kan også være godt til frokost eller lunch i ny og ne.

Forøvrig var det en laaang tråd om te her for en stund siden.

Jennifer

Skrevet

tchae, green tea orient er kjempe god!

sitron te er jo også godt.. og solbær te..

synes nå all te er nammenam jeg da :P

Skrevet
Jeg synes lovers dream te er nyyydelig..

Denne teen har sambo lett etter i flere år etter han smakte den en gang, men finner den ingen steder... HVOR får du kjøpt denne teen? Sambo sier det er den beste teen han har smakt noensinne......

Lillian

Skrevet

Syns PG Tips er den beste. Selvsagt med melk og sukker. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Celestial Seasonings - Wild Berry Zinger er god. Har kjøpt min på Sunkost.

Skrevet

Takk for mange gode tips! Er egentlig ikke så glad i te, men tror det er fordi jeg ikke har "truffet den rette" :lol:

Skrevet

Jeg synes at rosete og earl grey med blå blomst er veldig gode!

Skrevet

Hva er forskjellen på Earl Grey og Lady Grey?

Gjest Tristessa
Skrevet

Lady grey har blå blomst i seg hvis jeg ikke husker feil, og tørkede appelsinbiter. Smaker ganske annerledes i det minste.

Gjest the imp
Skrevet

twinnings passion fruit, mango & orange er god, men ikke kjøp poseteen, den smaker litt for lite. den i "løsvekt" gir mye mer smak.

Skrevet

Denne teen har sambo lett etter i flere år etter han smakte den en gang, men finner den ingen steder... HVOR får du kjøpt denne teen? Sambo sier det er den beste teen han har smakt noensinne......

Lillian

hmm.. de har hatt den i alle butikkene jeg har sett.. den kaffe/te butikken på oslo city hadde den hvertfall sist jeg var der, + at det ligger en liten slik butikk i grensen også hvor jeg kjøpte det sist (husker ikke navnene men) Har sett at traktøren også har fåt te i løsvekt så det går jo an å høre der også.

Skrevet

For meg er det ingenting som slår eple&kanel-te, falt pladask første gang jeg drakk det... og de fleste tebutikkene har den. Apple, cinnamon & raisin fra Twinings er en bra sak også.

Skrevet

Avhengig av Earl Grey.

Det første som blir inntatt hver morgen :vinke:

Skrevet

Fant en utrolig spennende te med mango idag. Gleder meg såå til å prøve den etterpå, for den lukter jo bare helt fantastisk!!

Gjest Change
Skrevet

Ingenting slår Yogi te med kanel!!! Ellers begynner jeg stort sett dagen med en kopp grønn te med mint. Tyrkisk eplete er også nydelig!

Change

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...