Zita Skrevet 13. mai 2003 #1 Del Skrevet 13. mai 2003 Hva gir deg lyst på sex? Har prøvd å analysere det hos meg selv, men kommer ikke helt fram til hva det er for meg. Akkurat nå for tiden er det (ufrivillig) avholdenhet... & i samme slengen... Noen som kan sette ord på hva det er hos seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nymfo Skrevet 14. mai 2003 #2 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva som gir meg lyst på sex? Jo det er en råstilig mann,som har den behagelige stemmen, latteren, humoren og som i tillegg er utrolig god i senga! Og da mener jeg utrolig god, og som gir maksimalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mai 2003 For den som ikke har lyst på sex hele tiden er det kanskje lettere å vite hva det er som utløser lysten? Noen her som har hatt lystproblemer og fått lysten til å venne tilbake? Hvordan fikk dere det til - eller kom det bare av seg selv? Nymfo; du er kanskje så heldig at du er omgitt av en råstilig mann hele tiden *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. mai 2003 #4 Del Skrevet 15. mai 2003 Bar brun hud; blant annet...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 15. mai 2003 He he... Satt på lesesalen i dag og leste om peniser...holdt på å skli av stolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #6 Del Skrevet 15. mai 2003 - Leken stemning - Min hersker og jeg - Spennende klær - En pirrende omgang ris på rumpen - Pålagt avholdenhet - Dominans og underkastelse Alt sammen eller hver for seg, og jeg er i himmelen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 15. mai 2003 #7 Del Skrevet 15. mai 2003 Han brune lekkerbiskenen som kommer i mårra! Da skal det ##### Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristine 80 Skrevet 15. mai 2003 #8 Del Skrevet 15. mai 2003 Være helt uforberett på det.. det blir fort en vane Eller rene sengklær, og begge er nydusjet..( dusjer sammen) mmmm jommey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 15. mai 2003 #9 Del Skrevet 15. mai 2003 Har alltid lyst og vil alltid når det er mulig. Mannen min er alltid like deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 16. mai 2003 #10 Del Skrevet 16. mai 2003 Dette så jo ut som et tilbud? *snøft* Jaja, nei - nå skal jeg legge meg, tror jeg. dorian - lettlurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zita Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 16. mai 2003 Dorian, det streifet meg overhode ikke å være lokkedame da jeg laget overskriften. Hvis det var den du siktet til, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. mai 2003 #12 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har bare lyst, jeg... Ingen spesiell jobbing må til... jeg bare har lyst, jeg... Kvinnelige former er jo som å sette på turboen da, jeg må innrømme det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå