Zita Skrevet 13. mai 2003 #1 Skrevet 13. mai 2003 Hva gir deg lyst på sex? Har prøvd å analysere det hos meg selv, men kommer ikke helt fram til hva det er for meg. Akkurat nå for tiden er det (ufrivillig) avholdenhet... & i samme slengen... Noen som kan sette ord på hva det er hos seg?
Gjest Nymfo Skrevet 14. mai 2003 #2 Skrevet 14. mai 2003 Hva som gir meg lyst på sex? Jo det er en råstilig mann,som har den behagelige stemmen, latteren, humoren og som i tillegg er utrolig god i senga! Og da mener jeg utrolig god, og som gir maksimalt
Zita Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2003 For den som ikke har lyst på sex hele tiden er det kanskje lettere å vite hva det er som utløser lysten? Noen her som har hatt lystproblemer og fått lysten til å venne tilbake? Hvordan fikk dere det til - eller kom det bare av seg selv? Nymfo; du er kanskje så heldig at du er omgitt av en råstilig mann hele tiden *misunnelig*
Zita Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2003 He he... Satt på lesesalen i dag og leste om peniser...holdt på å skli av stolen
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #6 Skrevet 15. mai 2003 - Leken stemning - Min hersker og jeg - Spennende klær - En pirrende omgang ris på rumpen - Pålagt avholdenhet - Dominans og underkastelse Alt sammen eller hver for seg, og jeg er i himmelen :D
Gjest Duchess Skrevet 15. mai 2003 #7 Skrevet 15. mai 2003 Han brune lekkerbiskenen som kommer i mårra! Da skal det #####
kristine 80 Skrevet 15. mai 2003 #8 Skrevet 15. mai 2003 Være helt uforberett på det.. det blir fort en vane Eller rene sengklær, og begge er nydusjet..( dusjer sammen) mmmm jommey.
bluesky Skrevet 15. mai 2003 #9 Skrevet 15. mai 2003 Har alltid lyst og vil alltid når det er mulig. Mannen min er alltid like deilig.
Gjest dorian Skrevet 16. mai 2003 #10 Skrevet 16. mai 2003 Dette så jo ut som et tilbud? *snøft* Jaja, nei - nå skal jeg legge meg, tror jeg. dorian - lettlurt
Zita Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #11 Skrevet 16. mai 2003 Dorian, det streifet meg overhode ikke å være lokkedame da jeg laget overskriften. Hvis det var den du siktet til, da.
Kevin Skrevet 16. mai 2003 #12 Skrevet 16. mai 2003 Jeg har bare lyst, jeg... Ingen spesiell jobbing må til... jeg bare har lyst, jeg... Kvinnelige former er jo som å sette på turboen da, jeg må innrømme det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå