Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har typisk fint nordisk hår som ikke gjør så mye ut av seg med mindre jeg legger ned en del arbeid og det er ikke noe som skjer hver dag. Har derfor lurt på å ta permanent.. Ikke sånn 90-talls permanent, men jeg ønsker meg krøller/bølger á la disse. Noen som har kjennskap til permanent og vet om det er mulig å få til? Evt. hvor mye sånt koster nå for tiden?
Yougogirl Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 Hei. En venninne av meg tar permanent innimellom, men hun tar visstnok en meget mild variant som bare holder noen måneder. Hun betaler rundt 600-700 kr for den. Tror vanlig permanent koster noe mer. (ca 800). Men nå skal det sies at jeg bor i Østfold, og det er mye mulig at det er litt dyrere evt i Oslo. Iallefall, hun får fine krøller og de er noe ala de på bildet. Lykke til
Gjest Frk. Grønn Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Takk for svar, Yougogirl! Hva slags hårtype har venninnen din? Noen flere som har synspunkter på dette?
Yougogirl Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Hun har ganske tykt og kraftig hår. Men en kollega tok en svak permanent denne uken, og hun har litt tynnere/finere hår. Det ble kjempe bra!
Gjest Grafica Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Synes alle jeg kjenner som har tatt permanent bare ender opp med masse bølger, og ikke krøller... Selv vil jeg ha skikkelig krøllete hår, men er redd for å betale 800 og ende opp med bølger.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Det beste er vel rett og slett å gå innom frisøren og høre hva hun sier.. Skulle gjerne hatt krøller fra naturens side!
Gjest Piper Skrevet 10. mai 2008 #7 Skrevet 10. mai 2008 Det der ligner på spiralkrøll, og er mye finere enn vanlig permanent.
Gjest Joker'n Skrevet 10. mai 2008 #9 Skrevet 10. mai 2008 Hva er forskjellen på permanent og volum? Ei venninne av meg sa jeg burde ta noe som het volum, men jeg aner ikke hva det betyr.
Gjest Piper Skrevet 10. mai 2008 #10 Skrevet 10. mai 2008 Spiralkrøll? :klø: De vikler spolene rundt som en spiral, i stedet for rundt som vanlig. Om du forstår hva jeg mener Uansett så får du slike krøller, som det på bildet.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 10. mai 2008 #11 Skrevet 10. mai 2008 Men det er en slags permanent slik at det holder seg noen måneder? Er helt blank på dette.. Kan man oppnå et slikt resultat med vanlig krølltang? Spørs om jeg har tålmodighet til det da, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå