Gå til innhold

Hva er din kjæresters beste egenskap?

Gjest Små lysende sjødyr

Anbefalte innlegg

Gjest Små lysende sjødyr

Som alle forhold så har min også oppturer og nedturer. Akkurat nå er vi på en kjempe opptur. Og jeg føler meg mer forelsket enn på lenge. :hjerter:

Og alt jeg ser er hans positive sider.

Min favorit er de små ting han gjør når han er borte.

Som f. eks. at det står "Hei elskling" på skjerm beskytteren , eller at han legger en kinderegg til meg på bordet når han drar på jobb, sånn at jeg finner den når jeg kommer tilbake. :kysse:

Så jeg lurer, Hva er det du liker best ved kjæresten din?

Maja :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han er så utrolig snill og omgjengelig.. alltid. (Liker egentlig veldig mye mer ved han også jeg da.. han er veldig kjekk, digg kropp.. kunne fortsatt i det uendelige :hjerter: ) Han er nemlig verdens beste kjæreste :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig kropp!!

Får ståpupper når han strammer bicepsen :sjarmor:

Han er snill, lar meg gjøre hva jeg vil (og akkurat nok sjalu til at det er søtt).

er ikke i noen opptur for tia så jeg skal komme tilbake til det når jeg ser bare det beste..

Men vi er uansett veldig glae i hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke har det minste snev av kontrollatferd. Han finnes ikke sjalu, og respekterer mitt behov for frihet og privatliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Samara

Tror det beste må være humoren, at vi er sånn på bølgelengde - han får meg stadig til å le. (Han er dessuten kjekk, utrolig snill og omtenksom.) :kysse:

Ikke så negativt at han er flink til å gjør masse husarbeid heller :blunke: Han er av den typen som får ting gjort, og det liker jeg.

:hjerter::hjerter::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er så raus med alt med kjærtegn og latter og vennetjenester.

Han har en enorm positiv utstråling, og det gjør at han får folk til å slappe av og trives. Han tar hverken seg selv eller verden for alvorlig.

Godt å bo sammen med en som han. Elsker ham veldig.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er maskulin og veldig mandig. Deilig deilig deilig - i senga. Utholdende. Han kan så mye, er belest og bereist. Han har det varmeste smilet jeg vet om, og glimt i øyet. Han har humor, mer enn de fleste og er intelligent. Han er veltalende. Han er voksen, uten å være gammel og satt.

Han lar meg se løsninger på fremtidsrettede ting - der jeg ikke er så flink selv. Han er herlig å kysse med. Han er så mandig - atter en gang... :oops: at jeg blir rent rørt ... og han sier at han elsker meg, og får meg til å føle meg spesiell, og veldig kvinnelig. Faktum er at jeg ikke kan tenke meg å leve uten ham, - er helt solgt, og var det fra aller første stund ... :wink:

(Men han kan også være en taus surpeis! :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Han er så forferdelig snill, uten å noensinne bli dumsnill, lar seg ikke utnytte. Stabil, passe voksen når det kreves og akkurat så barnslig som det lar seg gjøre når det passer. Han er ikke sjalu i det hele tatt, og synes jeg er den nydeligste jenten i hele verden. :hjerter:

Han får meg til å føle meg elsket, verdsatt og trygg, støtter meg når jeg trenger det, men er også kritisk til ting jeg gjør som ikke er så lure. Kort sagt: for meg er han helt herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte: At han er snill og godmodig..

Han har veldig mange gode egenskaper, som gjør han til det fantastiske menneske han er... :hjerter:

Humoren hans, de fine meldingene han sender meg om han er ute eller borte fra meg, latteren hans, at han er så lik meg på mange områder men samtidig såpass ulik på andre at det ikke blir kjedelig...

Kunne som andre har skrevet her, fortsatt i det uendelige. Men jeg stopper her..... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans befriende evne til å kunne snakke om alt uten problemer (slipper å "hale" ting ut av ham osv) , både når det gjelder ting som angår oss og mindre personlige ting.

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er:

-snillest i verden

-følsom

-omgjengelig/sosial

-praktisk anlagt

-kosete

-flink til å være kjæresten min :D

... og selvfølgelig har han en hel drøss med andre gode egenskaper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mye at jeg kan ikke få sagt halvparten... Vanskelig å si hva som er den ene beste tingen ved ham......

:hjerter:

Men jeg kan jo nevne noen småting som gjør at jeg elsker ham så masse:

- snillest i verden

- omsorgsfull

- flink til å tenke positivt (noe som jeg virkelig trenger, da jeg er en liten pessimist)

- følsom

- god humor

Kunne bare fortsatt og fortsatt, jeg, men jeg bør vel stoppe før det blir FOR mye her...

Forresten; - utrolig mange her som har verdens snilleste kjæreste... Visste ikke at min hadde flere på si, jeg.... :ler:

Signaturen min er til ære for sambo, vøttø... :blunke:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Min kjære har mange kvaliteter som jeg setter uendelig stor pris på! :hjerte:

Han er veldig omsorgsfull - og snill på alle måter. Han vil meg alltid det beste, og han er veldig flink til å vise meg hvor glad han er i meg. I tillegg er han flink til å snakke om følelser og om forholdet vårt, og han er svært kunnskapsrik og flink til mange ting.

Som alle andre også sier - jeg kunne fortsatt i en evighet - han er rett og slett skjønn...Sukk, sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min er omtenksom, veldig snill, intelligent, passe barnslig til at vi kan leke og dagdrømme, lever her og nå, sexy og verdens beste elsker +++ :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hun er smartere enn meg!

Hun har en deilig, rå humor!

Hun er sta!

Hun er snill!

Hun er genuint opptatt av mennesker!

Hun innrømmer at hun snorker! :ler:

Hun kan være både rått effektiv og usannsynlig lat!

Hun har sosiale antenner!

Hun får meg til å føle at jeg er spesiell både som venn, kjæreste og elsker... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste? At vi kan snakke om alt! Private, vanskelige ting, framtidsplaner, diskutere politikk, striper som vi finner utrolig festlige i nemi eller pondus..

Vi er så på bølgelengde!

Han er veldig flink til å gi meg oppmerksomhet og kjærtegn. Han kan huske at jeg i en bisetning har nevnt en sjokolade jeg pleide å spise i barndommen, og så etter en måned overraske meg med akkurat den sjokoladen.

Han er den snilleste personen jeg noen gang har møtt!

(At han er glemsom, somler og er veldig flink til å bruke mye penger behøver jeg vel ikke å nevne.. Det er vel bare typisk menn.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en herlig tråd!

Min kjære er snill og følsom på samme tid som han er tøff og mandig.Han er snill, morsom og smart. Og så har han en deilig kropp. Stor og sterk. Han er goooood i senga... Og så elsker han meg! Alle liker han, fordi han er så deilig! Vi er både kjærester og verdens beste venner...Jeg elsker ham!

:hjerte: Lucky me :hjerte:

Det er de små tingene i et forhold som betyr mest... søte tekstmeldinger, overraskelser, gaver osv...Som Små Lysende Sjødyr sier, kan et kinderegg gjøre underverker for et forhold!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er så utrolig SNILL og kjærlig.

Dessuten får han meg alltid til å le :hoho: ,og det er veldig viktig for meg.

I tillegg har han er snerten rumpe,så hva mer kan jeg ønske meg?? :hjerte:

Barbie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...