Frøken Freken Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Er det noen her inne som har kjøpt brudekjole eller annen kjole fra www.thebridalshop.com? Og hva er i så fall erfaringene deres fra dette? Kjolene jeg drømmer om er så dyre i Norge, og selv med 25% i moms, vil det spare meg flere tusen å bestille fra disse. Men det er jo litt skummelt også... Å bestille over nettet, hva hvis det skjer noe osv...
sandra82 Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 jeg har bestilt derfra.. men kjolen min kommer ikke før om noen uker.. håper jeg.. hadde jeg likt å høre om noen som har kjøpt derfra!!
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #3 Skrevet 7. mai 2008 Har vært innom der noen ganger selv,men er litt usikker på om jeg tørr å bestille.... Fint om noen kan komme med erfaring! Det er orginal maggie?? Er jo ganske mye billigere da,her må man opp i 15.000-20.000 sa dama i butikken som selger maggie...
Concertina Skrevet 7. mai 2008 #4 Skrevet 7. mai 2008 Har vært innom der noen ganger selv,men er litt usikker på om jeg tørr å bestille.... Fint om noen kan komme med erfaring! Det er orginal maggie?? Er jo ganske mye billigere da,her må man opp i 15.000-20.000 sa dama i butikken som selger maggie... Det er orginale MS-kjoler ja, det er bare slik at i USA koster de en brøkdel av det de koster her.
Gjest Hegepege Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 Er det noen her inne som har kjøpt brudekjole eller annen kjole fra www.thebridalshop.com? Og hva er i så fall erfaringene deres fra dette? Kjolene jeg drømmer om er så dyre i Norge, og selv med 25% i moms, vil det spare meg flere tusen å bestille fra disse. Men det er jo litt skummelt også... Å bestille over nettet, hva hvis det skjer noe osv... Jeg kjøpte ikke derfra, men fra jkdress.com, og jeg er suuperfornøyd.. Jeg sendte bilde av en agape kjole, og den jeghar fått nå er helt prikk lik..Helt suupert.. Betalte bare 139 dollar for kjolen, dvs ca 800 norske..
Lykkelig pre-brud Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har kjøpt kjolen min derfra (Adeleide fra Maggie Sottero). Alt gikk smertefritt, og kjolen kom da de sa den skulle komme. I Norge kostet kjolen kr. 10.000,-, mens jeg "slapp unna" med kr. 5.244,- Jeg prøvde kjolen først her i Norge, slik at jeg visste hvilken farge og hvilken størrelse jeg ville ha. Så bestilte og betalte jeg. Enkelt og greit.
Frøken Freken Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har kjøpt kjolen min derfra (Adeleide fra Maggie Sottero). Alt gikk smertefritt, og kjolen kom da de sa den skulle komme. I Norge kostet kjolen kr. 10.000,-, mens jeg "slapp unna" med kr. 5.244,- Jeg prøvde kjolen først her i Norge, slik at jeg visste hvilken farge og hvilken størrelse jeg ville ha. Så bestilte og betalte jeg. Enkelt og greit. Da skal jeg prøve litt kjoler, også tror jeg jeg skal gjøre det samme hvis jeg finner en kjole jeg har lyst på. Takk for svar
Frøken Freken Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2008 jeg har bestilt derfra.. men kjolen min kommer ikke før om noen uker.. håper jeg.. hadde jeg likt å høre om noen som har kjøpt derfra!! Har sikkert ikke gått noen uker enda, men jeg kan jo prøve meg... Har kjolen kommet?
sandra82 Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 nei desverre.. ingen kjole ennå.. men var det ikke en annen her som hadde kjøpt derfra.. eller var det fra jkdress.. må jo ha vært bridal for jk har vel ikke maggie sottero?
Sommerfugl76 Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jeg har kjøpt kjolen min derfra (Adeleide fra Maggie Sottero). Alt gikk smertefritt, og kjolen kom da de sa den skulle komme. I Norge kostet kjolen kr. 10.000,-, mens jeg "slapp unna" med kr. 5.244,- Jeg prøvde kjolen først her i Norge, slik at jeg visste hvilken farge og hvilken størrelse jeg ville ha. Så bestilte og betalte jeg. Enkelt og greit. Når bestilte du? Jeg prøvde å bestille en Maggie Sottero nå i mai, men oppdaget at de har en ny bestemmelse om at de ikke tar imot bestillinger fra eller sender til privatpersoner utenfor USA. Jeg hadde en dialog med de og bestilte/ betalte. De skulle holde av den siste av den typen kjole jeg ønsket meg hvis jeg bestilte raskt, noe jeg gjorde. Så fikk jeg beskjed om at de ikke hadde holdt av kjolen likevel, men at jeg kunne få en av samme type med stropper. Jeg svarte at jeg ønsket det, men etter dette har jeg ikke fått bekreftelse på at det var ok. Det beløpet de reserverte er tilbakeført kontoen min. Og de har ikke svart på mine tre purremailer. Så de skjønte vel etterhvert at jeg var fra utenfor USA, men de kunne vel vist såpass kundeservice at de svarte og forklarte at de ikke hadde lov å ta imot bestilling fra meg Så jeg er ikke så fornøyd med The Bridal Shop... Endret 21. mai 2008 av Sommerfugl76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå