royaltrux Skrevet 6. mai 2008 #1 Del Skrevet 6. mai 2008 Skal nemlig besøke min kjære familien i USA snart (slutten av mai). For mange er det sikkert ikke vanskelig å kle seg for en lang reise på fly, bare å ta på joggeklær eller noe, men nå at det har gått en stund så ønske jeg å møte de noenlunde fin. Tenkte kanskje å kjøre en litt "svart" stil, svart shorts f. eks med sandaler? Noen som har tips for meg? Til daglig liker jeg best tunika, leggings og ballet flats med en fin skjerf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurela Skrevet 6. mai 2008 #2 Del Skrevet 6. mai 2008 Skal nemlig besøke min kjære familien i USA snart (slutten av mai). For mange er det sikkert ikke vanskelig å kle seg for en lang reise på fly, bare å ta på joggeklær eller noe, men nå at det har gått en stund så ønske jeg å møte de noenlunde fin. Tenkte kanskje å kjøre en litt "svart" stil, svart shorts f. eks med sandaler? Noen som har tips for meg? Til daglig liker jeg best tunika, leggings og ballet flats med en fin skjerf. Jeg ville dratt i noe jeg er komfertabel i. F.eks. så trenger ikke jeg joggebukse for å være komfortabel, så jeg reiste til USA i vanlige jeans. En svart ren stil er sikkert et lurt trekk, men kanskje det blir litt kalt med shorts på flyet? Ta en shorts og pent sjerf i veska (sammen med tykke sokker til selve flyturen). Jeg ville også hatt noe sminke og tannbørste med i håndveska. Husker hvor godt det var å pusse tennene da vi endelig landet siste gangen Jo, så ville jeg hatt en god strikkegenser eller noe over en tunika/topp fordi det kan varme og være elegant:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 6. mai 2008 #3 Del Skrevet 6. mai 2008 Enig med Aurela. Det blir ofte veldig kaldt på flyene, så shorts ville jeg nok ikke brukt. Det går jo ann å skifte rett før dere lander da, selv om det er begrenset med plass på de flytoalettene. Dongeribukse hvis du har en som er behagelig å sitte i, noen gode og varme sokker, evt ha sandalene klare i veska/bagen du har på flyet slik at det bare er å skifte før du går av Heldig du som skal til Usa Hvor i Usa skal du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
royaltrux Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 6. mai 2008 Enig med Aurela. Det blir ofte veldig kaldt på flyene, så shorts ville jeg nok ikke brukt. Det går jo ann å skifte rett før dere lander da, selv om det er begrenset med plass på de flytoalettene. Dongeribukse hvis du har en som er behagelig å sitte i, noen gode og varme sokker, evt ha sandalene klare i veska/bagen du har på flyet slik at det bare er å skifte før du går av Heldig du som skal til Usa Hvor i Usa skal du? Først skal jeg til Detroit, besøke familien...da skal vi på strandferie i South Carolina for en uke. Etter det skal jeg være i Michigan noen uker og muligens til Arizona for å besøke søsteren Har allerede bestilt masse som ligge hos mor, hu bare ler :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå