Gå til innhold

"Diare" , løs mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! ;):skravle:

Har slitt med masse "diare`" , løs mage den siste tiden. Har det gjerne bare 1 dag så pause noen dager.. på ann igjen!! :/ :sukk:

Dette kan ikke være vanlig! Har en mistanken om at jeg har en form for matallergi. Utfører fastleger prøver på slikt??

Noen forslag til hva som er bra å spise når en har "diare`", løs mage?? :spise:

Håper noen der ute kan hjelpe lille meg ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Hei! ;):skravle:

Har slitt med masse "diare`" , løs mage den siste tiden. Har det gjerne bare 1 dag så pause noen dager.. på ann igjen!! :/ :sukk:

Dette kan ikke være vanlig! Har en mistanken om at jeg har en form for matallergi. Utfører fastleger prøver på slikt??

Noen forslag til hva som er bra å spise når en har "diare`", løs mage?? :spise:

Håper noen der ute kan hjelpe lille meg ;)

Du spiser vel ikke sukkerfrie pastiller eller mye tyggi?

I så fall har du kanskje forklaringen.

Skrevet
Du spiser vel ikke sukkerfrie pastiller eller mye tyggi?

I så fall har du kanskje forklaringen.

Hei :)

Nei det er det jeg ikke gjør :/ Har hørt at det ikke er bra å spise for mye av det så har egentlig alltid holdt meg litt på avstand fra dette.

Tusen takk for tips :)

Skrevet

Bananer og gulrot hjelper :)

Skrevet
Bananer og gulrot hjelper :)

Tusen takk!! :bukke:

Da prøver jeg det ;)

Skrevet

Hvis du har mistanke om at du kan ha allergi/intoleranse for enkelte matvarer kan du også prøve å unngå de matvarene du tror du reagerer på. Jeg fikk veldig ofte diare når jeg drakk/spiste veldig mye meiriprodukter og det la jeg merke til. Da jeg oppdaga dette, prøver jeg så godt som mulig å unngå disse produktene... men det er av og til vanskelig ;)

Skrevet
Hvis du har mistanke om at du kan ha allergi/intoleranse for enkelte matvarer kan du også prøve å unngå de matvarene du tror du reagerer på. Jeg fikk veldig ofte diare når jeg drakk/spiste veldig mye meiriprodukter og det la jeg merke til. Da jeg oppdaga dette, prøver jeg så godt som mulig å unngå disse produktene... men det er av og til vanskelig ;)

Kan nok til tider være veldig vanskelig men skal prøve meg frem ;)

Veldig kjekt med ider/tips ;) takker og bukker :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...