Kamille86 Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hei! Har slitt med masse "diare`" , løs mage den siste tiden. Har det gjerne bare 1 dag så pause noen dager.. på ann igjen!! :/ Dette kan ikke være vanlig! Har en mistanken om at jeg har en form for matallergi. Utfører fastleger prøver på slikt?? Noen forslag til hva som er bra å spise når en har "diare`", løs mage?? Håper noen der ute kan hjelpe lille meg
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hei! Har slitt med masse "diare`" , løs mage den siste tiden. Har det gjerne bare 1 dag så pause noen dager.. på ann igjen!! :/ Dette kan ikke være vanlig! Har en mistanken om at jeg har en form for matallergi. Utfører fastleger prøver på slikt?? Noen forslag til hva som er bra å spise når en har "diare`", løs mage?? Håper noen der ute kan hjelpe lille meg Du spiser vel ikke sukkerfrie pastiller eller mye tyggi? I så fall har du kanskje forklaringen.
Kamille86 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Du spiser vel ikke sukkerfrie pastiller eller mye tyggi? I så fall har du kanskje forklaringen. Hei Nei det er det jeg ikke gjør :/ Har hørt at det ikke er bra å spise for mye av det så har egentlig alltid holdt meg litt på avstand fra dette. Tusen takk for tips
Kamille86 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2008 Bananer og gulrot hjelper Tusen takk!! :bukke: Da prøver jeg det
Litavesla Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Hvis du har mistanke om at du kan ha allergi/intoleranse for enkelte matvarer kan du også prøve å unngå de matvarene du tror du reagerer på. Jeg fikk veldig ofte diare når jeg drakk/spiste veldig mye meiriprodukter og det la jeg merke til. Da jeg oppdaga dette, prøver jeg så godt som mulig å unngå disse produktene... men det er av og til vanskelig
Kamille86 Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. mai 2008 Hvis du har mistanke om at du kan ha allergi/intoleranse for enkelte matvarer kan du også prøve å unngå de matvarene du tror du reagerer på. Jeg fikk veldig ofte diare når jeg drakk/spiste veldig mye meiriprodukter og det la jeg merke til. Da jeg oppdaga dette, prøver jeg så godt som mulig å unngå disse produktene... men det er av og til vanskelig Kan nok til tider være veldig vanskelig men skal prøve meg frem Veldig kjekt med ider/tips takker og bukker :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå