flub Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Hvis du IKKE er selvstendig næringsdrivende kommer pengene mellom 20. og 30. juni. Er du derimot selvstendig næringsdrivende kommer de i oktober en gang tror jeg..
smile85 Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg tror de kommer i juni for vanlige arbeidstakere og i oktober for selvstendig næringsdrivende....
Leanne Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Hvis du IKKE er selvstendig næringsdrivende kommer pengene mellom 20. og 30. juni. så bra gleder meg
Gjest peder Skrevet 11. oktober 2009 #5 Skrevet 11. oktober 2009 Onsdag 21 oktober for de selstendige
Leanne Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2009 æsj så kjipt å dra frem tråden nå da gjest.... Pengene kom i juni og er borte for leeeeeeeeeeengst
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #7 Skrevet 12. oktober 2009 Men mine har ikke kommet ennå, hihihihihi
Kara W Skrevet 12. oktober 2009 #8 Skrevet 12. oktober 2009 Onsdag 21 oktober for de selstendige Ligningen blir sendt ut 21. oktober, men jeg fikk beskjed fra ligningskontoret i min kommune at pengene kommer "kort tid etter det". Regn altså ikke med å ha pengene på konto før 1. november. Lurer fortsatt fælt på om det blir skattesmell eller penger i retur...
Michelin Skrevet 12. oktober 2009 #9 Skrevet 12. oktober 2009 Ligningen blir sendt ut 21. oktober, men jeg fikk beskjed fra ligningskontoret i min kommune at pengene kommer "kort tid etter det". Regn altså ikke med å ha pengene på konto før 1. november. Lurer fortsatt fælt på om det blir skattesmell eller penger i retur... Me too.
ToveM Skrevet 12. oktober 2009 #10 Skrevet 12. oktober 2009 Onsdag 21 oktober for de selstendige Ikke bare for de selvstendige. Jeg er helt vanlig lønnsmottaker og får ikke min før nå (og det er mannen og)
Pupsilure Skrevet 12. oktober 2009 #11 Skrevet 12. oktober 2009 Ligningen blir sendt ut 21. oktober, men jeg fikk beskjed fra ligningskontoret i min kommune at pengene kommer "kort tid etter det". Regn altså ikke med å ha pengene på konto før 1. november. Lurer fortsatt fælt på om det blir skattesmell eller penger i retur... Jeg venter også på dem Mannen også. Vi får igjen penger, men vet ikke helt hvor mye Hva menes det med at de sendes ut 21. oktober? De kommer vel rett inn på kontoen?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2009 #12 Skrevet 12. oktober 2009 Ja endelig er det oktober. Men jeg vet ikke hva jeg får igjen, så dette er faktisk spennende for en gang skyld. Har en del fradrag jeg håper er godtatt
Kara W Skrevet 12. oktober 2009 #13 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg venter også på dem Mannen også. Vi får igjen penger, men vet ikke helt hvor mye Hva menes det med at de sendes ut 21. oktober? De kommer vel rett inn på kontoen? Pengene kommer rett inn på konto, men selve ligningen kommer i posten, altså papiret som forteller hvor mye du har til gode/skal betale, og hvordan de har regnet ut dette.
Flax Skrevet 13. oktober 2009 #15 Skrevet 13. oktober 2009 Også noen av de som har søkt om særfradrag får i oktober. Nærmer seg!!
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 #17 Skrevet 19. oktober 2009 åååå.. jeg skjønner ikke hvordan jeg skal lese tallene Det er regnskapsføreren min som tar seg av slikt... Noen som vet hvordan man gjør det?
Kara W Skrevet 19. oktober 2009 #18 Skrevet 19. oktober 2009 Hurra, jeg fikk igjen Nå må jeg bare vente til i kveld og håpe mannen gjorde det samme. For hvis den ene får igjen og den andre får restskatt så er avtalen at det ene går til å dekke det andre Hva er det du ikke skjønner Dinedama? Regner med at du har klart å åpne selve ligningen og ser på den. Det viktige er de nederste linjene på første siden, under overskriften "Avregning". Der står det hvor mye du skylder, og hvor mye du har betalt. Så står den enten "Skyldig restskatt" (mener jeg å huske), eller "Til gode" Helt siste linje i dette regnestykket er hvor mye du enten får igjen eller skal betale.
DDuck Skrevet 19. oktober 2009 #19 Skrevet 19. oktober 2009 Det er det jeg ikke skjønner helt... for ifølge min avregning skal jeg betale restskatt på samme beløp som jeg betalte inn i skatt i spril.. :dåne: Og det er snakk om hundretusenkroners-klassen da jeg er selvstendig næringsdrivende... Og det står ikke at jeg har betalt inn alt det i skatt som jeg har gjort.. Det står jeg bare har betalt noen få tusen... men det stemmer jo ikke.. jeg måtte sende den til regnskapsføreren min så får han ta en titt på den For uansett har jeg ikke tjent så mye at jeg skal betale inn hele beløpet på nytt igjen... da ville jeg hatt nærmere 50% skatt..
Gjest tyttebær Skrevet 19. oktober 2009 #20 Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Masse penger igjen Jeg fikk 20.000 mannen fikk 40.000 :D Går mot en herlig tid for vår del:) Endret 19. oktober 2009 av tyttebær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå