Gjest Gjest_Linx_* Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Hei, hvor kan jeg få tak i en tynn vårlue (hvit) og hvit solhatt til gutt med knyting i str 51 (1,5 år gammel). Har snart vært "over alt"! Hjelp!
Susan Sto Helit Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Babyshop, Cubus, rene barneklær-butikker? Nettbutikk kanskje? Synes jeg ser sånt over alt jeg. Hvorfor MÅ det være hvitt? H&M har en kul sommerhatt til gutt i lysegult.
Gjest Gjest_Linx_* Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Den må nesten være hvit fordi den eventuelt (luen altså) skal brukes til bunaden på 17. mai om det er grisevær... Har sjekket fru lyng, cubus, hm, lindex og kappahl... Virker veldig utplukket nå
Leanne Skrevet 7. mai 2008 #5 Skrevet 7. mai 2008 sønnen min skal bruke blå lue på 17 mai.... det er da ikke så nøye hva barna har på seg......??
Gjest Pet Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Ta et hvitt, stort herrelommetørkle, knyt en knute i hvert hjørne og legg det på hodet hans. Kjempesøtt!
Gjest Gjest_Linx_* Skrevet 8. mai 2008 #7 Skrevet 8. mai 2008 Jeg fant, på babyshop hadde de 1 igjen i str hans:) Når jeg har brukt penger på en ny og fin bunad, så syns jeg det er OK å ha tilbehør som "matcher" litt jeg da, eller som passer best mulig til!
Susan Sto Helit Skrevet 8. mai 2008 #8 Skrevet 8. mai 2008 Vi kjøpte sånn solhatt igår, med øreklaffer og knyting. (Til barnehagebruk.) De hadde massevis igjen på den lokale barneklær - butikken. Så både hvite å blå, i alle str fra 46 til 56.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå