Gjest N Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 For å gjøre det kort. Jeg har en ex kjæreste som ofte ringer meg for å prate om løst og fast. Det ender alltid med at han sender en sms der han skriver at han savner meg og det å ha sex med meg. Vi dveler ikke spesiellt mye rundt det temaet men det blir endel tøys utav det. Vi tuller og ler mye. Samboeren min aner ikke noe om denne kontakten men jeg VET han hadde mislikt det. Derfor er det hemmelig. Jeg ser på ex'en og telefonkontakten som en del av mitt private liv som jeg ikke forteller andre om. Han er en slags venn som jeg blir i godt humør av...det er jo helt uskyldig? Jeg føler ikke et behov for å dele absolutt alt med min kjære. Jeg føler selv at jeg ikke gjør noe galt. Jeg er ikke spesiellt sjalu og tror jeg ville godtatt at min samboer hadde gjordt det samme. Vi har det flott sammen på alle måter. Hva synes dere om dette? Er det stygt å ikke fortelle om dette? Jeg kan fint kutte ut denne kontakten men som sagt så liker jeg å snakke med ham.
Lissi Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 For å gjøre det kort. Jeg har en ex kjæreste som ofte ringer meg for å prate om løst og fast. Det ender alltid med at han sender en sms der han skriver at han savner meg og det å ha sex med meg. Vi dveler ikke spesiellt mye rundt det temaet men det blir endel tøys utav det. Vi tuller og ler mye. Samboeren min aner ikke noe om denne kontakten men jeg VET han hadde mislikt det. Derfor er det hemmelig. Jeg ser på ex'en og telefonkontakten som en del av mitt private liv som jeg ikke forteller andre om. Han er en slags venn som jeg blir i godt humør av...det er jo helt uskyldig? Jeg føler ikke et behov for å dele absolutt alt med min kjære. Jeg føler selv at jeg ikke gjør noe galt. Jeg er ikke spesiellt sjalu og tror jeg ville godtatt at min samboer hadde gjordt det samme. Vi har det flott sammen på alle måter. Hva synes dere om dette? Er det stygt å ikke fortelle om dette? Jeg kan fint kutte ut denne kontakten men som sagt så liker jeg å snakke med ham. Jeg hadde ikke holdt dette hemmelig, av den enkle årsak at jeg ikke ønsker at min samboer skal finne sexmeldinger på min telefon fra gamle ekser. Du bestemmer selv hvor åpen du ønsker å være, samt hvor villig du er til å satse samboeren din på dette. Hadde du likt at han gjorde det samme bak din rygg? Snakket sex med ekser?
Gjest N Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Hm...mulig jeg formulerte meg litt feil . vi snakker ikke om sex på den måten. Han sender en sånn sms og jeg svarer avvisende og tuller med at han må se å finne seg andre snart osv. Ja det hadde jeg tålt om han hadde gjordt som sagt. sålenge ikke det hadde vært sexprat slik du antagelig trodde jeg mente. Vi ser aldri på hverandres mobiler. De er private.
Gjest Gjest_Martin_* Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Mann her. Jeg hadde ansett dette som temmelig rov utroskap om min samboer hadde hatt kontakt med sin eks, som endog hadde tilbudt sex - og det uten at hun sa noe. Det er jo en grunn til at du ikke sier det til ham - og det er jo fordi dette er å gå langt over streken. Dersom du mener dette er så uskyldig, må du selvsagt dele det med han. Den dagen han oppdager dette, for det vil skje før eller siden, vil ha naturligvis ta det som utroskap omg mistenke deg for å ha hatt sex med eksen.
Gjest Naria Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Jeg synes ikke det er greit å ha hemmelige venner. Jeg hadde blitt veldig mistenksom om jeg fant ut at kjæresten min hadde reglemessig kontakt med eksen sin, og jeg ikke ante noe om det.
Gjest n Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Det er fint med synspunkter på dette Det er i jobbtida disse samtalene skjer. ellers er jeg og min samboer sammen hele tida sånn ca. vi henger sammen ved hofta og om vi ikke er sammen så har vi ekstremt mye kontakt på telefon. Om jeg hadde villet det så kunne jeg aldri fått lurt inn utroskap uten at han merka det. Fysisk utroskap altså. Mulig dette er en slags pusteventil for meg ...? vet ikke. Han vil ofte vite alt jeg snakker om med mine venner og til tider føles det slitsomt. Det er også et par av mine venner han skulle ønske jeg ikke snakka så mye med. KLart han ikke hadde godtatt at jeg hadde kontakt med exen men synes jeg må få lov til å bestemme litt selv også. Jeg føler ikke at jeg er utro eller går langt over streken selv. Min ex har veldig sterke prinsipper om det å være utro. Han ville aldri gjennomført det om han hadde fått muligheten. Kjenner han såpass. Jeg måtte vært singel først. Han bare drømmer tror jeg. Jeg elsker jo kjæresten min og ville aldri gjordt det heller. Det vet han. Våre samtaler dreier seg stort sett om uviktige ting..."sladder" om gamle kjente og morsomme ting. Takk for svar iallefall !
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har også god kontakt med eksen min uten at kjæresten min vet om det. Eller, han vet om det og liker det ikke. Han er veldig sjalu av seg. Derfor sier jeg ikke noe om det når jeg prater eller sender sms med eksen. Kun av den enkle grunnen at han blir sur å sjalu. Jeg og eksen har absolutt ingen romantiske følelser for hverandre, og vet at det aldri kommer til å bli oss to igjen. Men vi er utrolig gode venner, og det har vi vært siden den dagen det ble slutt. Og jeg ser liksom ikk grunnen til at vi skal slutte å være venner fordi jeg har funnet meg en annen. Jeg vet hva jeg føler for eksen å det er KUN vennskapelige følelser. Jeg syns bare det er dumt at kjæresten min ikke forstår dette. Han er bare opphengt i at vi har vært ilag, å han mener at når det er slutt skal det være helt slutt, at man ikke skal ha kontakt mer da...Er det rett..? Selv om han kanskje ikke ønsker å ha kontakt med eksene sine så trenger jo ikke det bety at jeg ikke skal få lov? Vet ikke hvordan hans forhold har endt, er det krangel og uenighet kan jeg jo skjønne det. Men jeg og eksen kranglet ALDRI og vi ser ikke hvorfor vi ikke skal kunne være gode venner enda....
Gjest Jente37 Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde ikke holdt dette hemmelig, av den enkle årsak at jeg ikke ønsker at min samboer skal finne sexmeldinger på min telefon fra gamle ekser. Du bestemmer selv hvor åpen du ønsker å være, samt hvor villig du er til å satse samboeren din på dette. Hadde du likt at han gjorde det samme bak din rygg? Snakket sex med ekser? Denne signerer jeg.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde overhode ikke likt at kjæresten min gjorde det samme som deg. Et tillitbrudd. Dersom din samboer får vite så må du være forberedt på at samboerskapet ryker. Det fortjener du faktisk i mitt syv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå