Gjest Bessa Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Har du noen gang blitt sammen xkjærste igjen? Hvor lenge var bruddet og hvorfor ble dere sammen igjen? Hadde dere partnere i mellom tiden også barn inne i bilde?
Gjest Gjest* Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har gått tilbake til eksen min 3-4 ganger. Og jeg har hatt småforhold i mellomtiden. Det har vært endel å rydde opp i når vi har blitt sammen igjen, og lett har det jo ikke vært. Vi møttes når jeg var 16 og han var 15 og var sammen i 7 år med noen opphold på noen måneder her og der. Vi ble sammen da vi begge visste at det var oss.. Vi var veldig close og så lenge vi hadde hverandre så var alt bra. Han var min halvdel og føler meg naken uten han. Det ble dessverre slutt mellom oss for noen dager siden og jeg flyttet ut og hjem til foreldrene mine.. Men regner faktisk med at det blir oss igjen, tror skjebnen har talt Sier ikke at det er fryd og gammen når vi har blitt sammen igjen, krever mye fra begge parter, hvertfall hvis en har hatt forhold i mellomtiden, det er ganske hardt å svelge... Vi har jo vært sammen siden vi var veldig unge, og han er min familie føler jeg. Men merker nå at jeg trenger ro rundt meg, være litt egoistisk og tenke på meg selv...
Gjest Chrissy82 Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har gått tilbake til eksen min en gang.. Første gang var vi sammen nesten 1 år.. Også ble vi sammen igjen 2 år etterpå.. vi var nemlig gode venner etter at det ble slutt og fant ut at vi savnet hverandre. Men dessverre så holdt det bare i 4-5 mnd. Men vi er fortsatt gode venner. Mange som har sagt at de trodde det skulle bli oss. Men nå er det 4 år siden det ble slutt og vi har begge fått nye kjærester. VI har fortsatt kontakt.. så jeg tror vi passer best som venner, ikke noe mer.
ensom Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 pratet med en i dag og de var blitt sammen igjen etter 1 år, hun hadde også rotet med en annen fyr i mellomtiden, men han godtok dette, de har barn. selv håper jeg på at jeg og min eks også en gang i tiden skal bli sammen igjen, har vært fra hverandre i 7 uker nå. vi har to barn sammen. men artig å høre fra andre om de har vært lenge fra hverandre???
Suzy Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Aldri - er det slutt så er det slutt og da er det som regel veldig god grunn til det.
Unika Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 Jepp! Jeg og min kjære var sammen ca 1 år (bodde sammen også), ble slutt ca 1/2 år, og så ble vi sammen igjen. Har nå vært sammen over 4 år (inkludert 1/2 år slutt)
flickan Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Med meg og mannen var det slutt i 2 1/2 år. Vi hadde overhodet ikke tenkt å bli sammen igjen. Mannen hadde et forhold på over 1 år i mellomtiden. Men lykken ville at vi skulle treffes igjen og bli sammen igjen. Nå er vi gift
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Det ble slutt med ekssamboer. 1,5 år var vi fra hverandre. Så startet vi igjen. Av ulike årsaker. Nå er det et nyttbrudd. Det ER en grunn til at en eks er en eks og bør forbli det.
^^Sunny^^ Skrevet 7. mai 2008 #9 Skrevet 7. mai 2008 Ja jeg tok tilbake min eks 1 gang. Vi hadde vært sammen i 5 år, hadde nettopp fått en datter. Det var utroskap som fikk meg til å gå, men jeg ville prøve for barnet vårt sin skyld! Det ble noen ulykkelige år fremover med mistro, sjalusi og krangler. 4 år senere sa jeg takk for meg, og det er det BESTE valget jeg noengang har tatt!!
sommerglede Skrevet 8. mai 2008 #10 Skrevet 8. mai 2008 jepp.. jeg gikk tilbake til min eks etter 3 uker... hadde et lite forhold til en annen i mellomtida... nå er vi lykkelig gift med 3 herlige barn:)
Ce'Nedra Skrevet 8. mai 2008 #11 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har ikke gått tilbake til eksen, men ei venninne som hadde vært sammen med typen i fem år, gikk tilbake til ham etter over et års pause. Nå har de vært sammen noen år igjen og skal gifte seg til sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå