Bokalven Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, så jeg poster det her. Hvor lang tid kan egentlig skattekontoret bruke før de sender svar på navneendring? Jeg sendte inn papirene for tre uker siden. Skjønner at det kan ta litt lenger tid nå midt i skatteoppgjøret, men hvor lang tid skal jeg vente før jeg begynner å mase? Endret 20. mai 2008 av lunacia
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Har du ditt nye navn på postkassen? Det hadde nemlig ikke jeg, og da fikk jeg ikke brevet siden de sendte det til mitt nye navn. Er det ikke folkeregistret som styrer sånt forresten?
Bokalven Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2008 Har du ditt nye navn på postkassen? Det hadde nemlig ikke jeg, og da fikk jeg ikke brevet siden de sendte det til mitt nye navn. Er det ikke folkeregistret som styrer sånt forresten? Nja, jeg har jo bare tatt bort et fornavn (som jeg ikke bruker) og lagt til et mellomnavn, så det nye navnet er ikke så ulikt det gamle. Burde med andre ord ikke gjøre stor forskjell. Alt går under "Skatt Øst" nå. Slått sammen.
Gjest Ballerina Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Det er vel alt etter hvilket skattekontor du hører under. For oss tok det bare en uke eller noe sånn, mens for noen andre som bor på østlandet kan det nok ta litt mer enn tre uker
Bokalven Skrevet 7. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2008 Sikkert bare jeg som er litt utålmodig. Det er litt over tre uker siden jeg sendte inn papirene, så nå går jeg bare og tripper.
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #6 Skrevet 7. mai 2008 Jeg tror de brukte en uke eller noe på meg, bor i Oslo.
Bokalven Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. mai 2008 I morgen er det 5 uker siden jeg sendte inn papirene, men jeg har fortsatt ikke hørt et pip. Er dette normalt?
Cuba Skrevet 19. mai 2008 #9 Skrevet 19. mai 2008 I morgen er det 5 uker siden jeg sendte inn papirene, men jeg har fortsatt ikke hørt et pip. Er dette normalt? Tror ikke det tok så lang tid for meg den gangen jeg la til et mellomnavn. Hadde ringt å hørt jeg, tilfelle det har skjedd en feil eller noe. Da får du hvertfall vite
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #10 Skrevet 19. mai 2008 jeg fikk det etter tre uker, så kanskje du skulle tatt deg en telefon ja
Bokalven Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. mai 2008 Har vært i kontakt med Folkeregisteret i Oslo. Viser seg at papirene mine aldri kom fram. Fikk samtidig opplyst at papirene sendes til følgende adresse for alle som tilhører Skatt Øst: Skatt Øst Postboks 1073, Valaskjold 1705 SARPSBORG
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå