Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hei! :)

Er det noen her som har kjenskap til Glo minerals og kan anbefale meg produkter fra Glo?

Jeg har veldig tørr hud, og er ofte litt "rødflammete" og har derfor behov for mer dekkeffekt enn det jeg synes I.d gir.

Har hørt veldig mye positivt om Glo, og er derfor veldig nysgjerrig på produktene.

Syntes det var litt vanskeli å orientere meg om de på hjemmesiden deres, derfor tenkte jeg å forhøre meg her, om noen har noen erfaringer og anbefalinger å komme med :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lacuna
Skrevet

Forskjellen er ikke såå stor, og dekkevnen er ganske lik, vil jeg si. Du må i hvertfall legge på temmelig mye for å få et skikkelig dekkende resultat.

Hvis du vil ha noe som dekker mer, kan du bestille prøver fra kissme.no, som er et norsk mineralsminkemerke. Jeg liker finishen veldig bra; det er behagelig på huden, og jeg har også veldig tørr hud. For meg var dog dekkevnen i overkant, men jeg liker et transparent resultat, og derfor bruker jeg stort sett enten Glo eller ID.

Du kan også forsøke merker som Everyday Minerals eller Lumiere, som begge har foundationer til en billig penge, og med varierende dekkevne. Jeg har selv akkurat bestilt prøver fra Signature Minerals, mest fordi jeg er nysgjerrig.

www.everydayminerals.com

www.lumierecosmetics.com

www.signatureminerals.com

EM og Signature har gratis prøvesett du kan bestille hvor du kun betaler porto (ca 5-6 USD), mens Lumiere tar ca 2 USD pr. prøve.

Skrevet

Aah!! Tusen takk for kjempetips!! :):)

Kjempelurt å bestille prøver, da får jeg jo testet meg litt frem!

*bestiller med en gang* :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...