Gjest Imsdal Skrevet 6. mai 2008 #1 Del Skrevet 6. mai 2008 Er på utkikk etter en dongribukse med litt høyt liv, ikke sånn skyhøyt bare litt høyere enn slike low cut bukser. Tenker på prisklassen 500-1200 kr. Er så lei at alle buksene mine er så lave, er så stygt når jeg må bøye meg og siden jeg har litt lovehandels som tyter litt ut (jada, jeg har riktig størrelse..) Synes alle buksene i butikkene har så lavt liv.. Noen som vet om noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silkestrå Skrevet 6. mai 2008 #2 Del Skrevet 6. mai 2008 Er på utkikk etter en dongribukse med litt høyt liv, ikke sånn skyhøyt bare litt høyere enn slike low cut bukser. Tenker på prisklassen 500-1200 kr. Er så lei at alle buksene mine er så lave, er så stygt når jeg må bøye meg og siden jeg har litt lovehandels som tyter litt ut (jada, jeg har riktig størrelse..) Synes alle buksene i butikkene har så lavt liv.. Noen som vet om noen? Jeg har akkurat kjøpt meg en ny jeans fra Tiger som kanskje kunne være noe for deg også. Den er helt smal i bena, og ganske høy på livet, - litt høyere enn jeg er vant med, men skikkelig stilig. Tror modellen het Ruby. Kjøpte den på Sten og Strøm, og den kostet 1000 kr. Jeg måtte opp en størrelse i forhold til andre jeans jeg har fra Tiger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 6. mai 2008 #3 Del Skrevet 6. mai 2008 synd det er smale bein, det kler meg svært dårlig Litt høy i livet og litt vidde på leggene (ikke sleng).. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 6. mai 2008 #4 Del Skrevet 6. mai 2008 På meg er alle Acne-buksene høye på livet, i hvertfall, så kanskje du finner noe der? Acne Luv er både høy på livet (skikkelig 70-tallshøy) og har skikkelig sleng, som er det nye denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 6. mai 2008 #5 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvor får man tak i Acne-bukser da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 6. mai 2008 #6 Del Skrevet 6. mai 2008 Det kommer jo an på hvor du bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 6. mai 2008 #7 Del Skrevet 6. mai 2008 Gina tricot har noen herlige bukser inne nå som er gode og høye i livet, og noen har skikkelig 70-talls sleng mens noen er litt mer bootcut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 6. mai 2008 #8 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg syns Vivekes har fått mange kule jeans nå. Jeg sier ikke til så mange at det er der jeg kjøper dem, for den kjeden har vel en smule rykte på seg for å være kjerringbutikk, men jeg finner masse kledelige bukser der, og får ofte skryt for passform... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 7. mai 2008 #9 Del Skrevet 7. mai 2008 Takk for tips! Godt å slippe å gå gjennom alle butikkene i byen for å lete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #10 Del Skrevet 7. mai 2008 Acne Tube er stilig http://www.acnejeans.com/system/search/sea...79&gender=F Har egen butikk nederst i Hegdehaugsveien (Krysset Grønnegata), ellers har de dem også på bl.a. Steen og Strøm og Jeansgalleriet (tror jeg det heter) på Oslo City. Men best utvalg i Acne butikken:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emile Skrevet 7. mai 2008 #11 Del Skrevet 7. mai 2008 Noen som vet hvor Acne og Tiger selges i Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå