Gå til innhold

Hjelp til å finne jeans

Gjest Ekstase

Anbefalte innlegg

Gjest Imsdal

Er på utkikk etter en dongribukse med litt høyt liv, ikke sånn skyhøyt bare litt høyere enn slike low cut bukser. Tenker på prisklassen 500-1200 kr.

Er så lei at alle buksene mine er så lave, er så stygt når jeg må bøye meg og siden jeg har litt lovehandels som tyter litt ut (jada, jeg har riktig størrelse..) :)

Synes alle buksene i butikkene har så lavt liv..

Noen som vet om noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er på utkikk etter en dongribukse med litt høyt liv, ikke sånn skyhøyt bare litt høyere enn slike low cut bukser. Tenker på prisklassen 500-1200 kr.

Er så lei at alle buksene mine er så lave, er så stygt når jeg må bøye meg og siden jeg har litt lovehandels som tyter litt ut (jada, jeg har riktig størrelse..) :)

Synes alle buksene i butikkene har så lavt liv..

Noen som vet om noen?

Jeg har akkurat kjøpt meg en ny jeans fra Tiger som kanskje kunne være noe for deg også. Den er helt smal i bena, og ganske høy på livet, - litt høyere enn jeg er vant med, men skikkelig stilig. Tror modellen het Ruby. Kjøpte den på Sten og Strøm, og den kostet 1000 kr. Jeg måtte opp en størrelse i forhold til andre jeans jeg har fra Tiger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imsdal

synd det er smale bein, det kler meg svært dårlig :(

Litt høy i livet og litt vidde på leggene (ikke sleng)..

Noen som vet? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

På meg er alle Acne-buksene høye på livet, i hvertfall, så kanskje du finner noe der? Acne Luv er både høy på livet (skikkelig 70-tallshøy) og har skikkelig sleng, som er det nye denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Gina tricot har noen herlige bukser inne nå som er gode og høye i livet, og noen har skikkelig 70-talls sleng mens noen er litt mer bootcut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jeg syns Vivekes har fått mange kule jeans nå. Jeg sier ikke til så mange at det er der jeg kjøper dem, for den kjeden har vel en smule rykte på seg for å være kjerringbutikk, men jeg finner masse kledelige bukser der, og får ofte skryt for passform...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...