Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg får benytte anledningen nå når han har fødselsdag til å få byttet ut et par av de mest hullete Er ikke spesilet glad i å gå å kikke i butikker, så jeg trenger litt hjelp her. Brystmål mener jeg at mener målte til å være ca 80 cm. Han kler godt mørk burgunder, og kan tenke meg at mosegrønn heller ikke er ille. Nettbutikker, utenlandske eller norske, med kjapp levering er fint. God kvalitet, gjerne økologisk, og/eller hamp eller bambus. Og om jeg er heldig, så hadde det vært hyggelig om de ikke kostet skjorta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørnemor Skrevet 11. mai 2008 #2 Del Skrevet 11. mai 2008 http://www.sportmann.no/PSNWeb/product.asp...8&deptid=72 Til hele 39, kr hehe.. Nei, det er flere stilige t-shorter her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2008 #3 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg synes klær fra Ralph Lauren og Gant er fine på mannfolk. De koster litt, men kvaliteten er topp (har mange selv...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 11. mai 2008 #4 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg får benytte anledningen nå når han har fødselsdag til å få byttet ut et par av de mest hullete Er ikke spesilet glad i å gå å kikke i butikker, så jeg trenger litt hjelp her. Brystmål mener jeg at mener målte til å være ca 80 cm. Han kler godt mørk burgunder, og kan tenke meg at mosegrønn heller ikke er ille. Nettbutikker, utenlandske eller norske, med kjapp levering er fint. God kvalitet, gjerne økologisk, og/eller hamp eller bambus. Og om jeg er heldig, så hadde det vært hyggelig om de ikke kostet skjorta Jeg digger Carlings jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. mai 2008 #5 Del Skrevet 11. mai 2008 abercrombie & fitch! utrolig kvalitet-veldig fine og sitter år etter år! bestilles på nett og fåes levert på døren;) www.abercrombieandfitch.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 11. mai 2008 #6 Del Skrevet 11. mai 2008 De beste, billigste og morsomste MÅ jo bare være t-skjorter fra Threadless!!! Tror typen min har sånn 15 t-skjorter derfra:P Nå er dollaren så lav også at du slipper toll;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå