Megan Skrevet 14. mai 2003 #21 Skrevet 14. mai 2003 Usynlige vinger er utrolig latterlig. Og dårlige. Går det ikke an å få tak i de med normale vinger lenger eller er det bare jeg som ikke leter godt nok? Hater Always- føler at sugeevnen er utrolig dårlig. Bare man klemmer på det tyter innholdet ut :x
Padmee Skrevet 14. mai 2003 #22 Skrevet 14. mai 2003 Jeg sverger til LIbresse bind. har aldri hatt noen dårlig erfaring med dem. Ikke blir jeg svett og ikke gnager de. Har heller ikke noe å utsette på den nye usynlige vingene, synes de sitter like godt som de gamle, men så bruker jeg bare bomullstruser jeg da, vet ikke på andre stoff. Når det gjelder truseinnlegg derimot, må jeg har allways. Klarer bare ikke de ekle truseinnleggene til libresse, de gnager de. Tampong prøvde jeg litt da jeg var yngre, men det hatet jeg som bare det.
Gjest Virvel Skrevet 14. mai 2003 #23 Skrevet 14. mai 2003 Jeg nekter å bruke bind annet enn om natten. Selv nå når jeg ikke blør så mye lenger pga. p-piller blir det klamt og ekkelt, og jeg sluttet da for pokker med bleier da jeg var tre! :evil: Fredagsbarn; det har vært diskutert tøybind i en annen tråd her for ikke så altfor lenge siden. Tror ikke det er plast i dem, i hvert fall, men de må visst bestilles fra Sverige. Jeg ble i grunnen litt nysgjerrig på dem selv, de ser ikke så aller verst ut. (De svamptampongene derimot... :o )
Gjest Poirot Skrevet 14. mai 2003 #24 Skrevet 14. mai 2003 Fredagsbarn; det har vært diskutert tøybind i en annen tråd her for ikke så altfor lenge siden. Tror ikke det er plast i dem, i hvert fall, men de må visst bestilles fra Sverige. Jeg ble i grunnen litt nysgjerrig på dem selv, de ser ikke så aller verst ut. (De svamptampongene derimot... :o ) Har hørt noe om at tøybind finnes hos Nøstebarn, hvis noen vet hva det er?
Gjest Zalomine Skrevet 14. mai 2003 #25 Skrevet 14. mai 2003 Huff, ja, men tøybind som skal vaskes, det orker jeg ikke. Jeg bruker kansje ett eller to bind av en hel mens-periode. Den første natta bruker jeg det av og til, men ofte sover jeg heller med tampong og trusseinnlegg, og står opp tidelig og bytter (jeg våkner tidelig uansett, og bytter, putter i meg en paracet eller to, og krabber under dyna igjen). Ellers bruker jeg ikke bind, nettopp fordi jeg misliker den klamme ekle følelsen, og fordi jeg føler meg friere med tampong. Så sånne tøy-saker, det er nok ikke noe for meg (og nei, ikke svampetamponger eller sånne gummi-beger som bare skal tømmes heller....)
MarianneE Skrevet 14. mai 2003 #26 Skrevet 14. mai 2003 Jeg foretrekker Libresse. HURRA!! Jeg er ikke allene! Foretrekker Libresse jeg, og- men imotsetning til dere har jeg ikke noe og klage på! Fornøyd, jeg........
Gjest Poirot Skrevet 14. mai 2003 #27 Skrevet 14. mai 2003 HURRA!! Jeg er ikke allene! Foretrekker Libresse jeg, og- men imotsetning til dere har jeg ikke noe og klage på! Fornøyd, jeg........ Da er vi 3
deesdab Skrevet 17. mai 2003 #29 Skrevet 17. mai 2003 Er du sikker på det? :blunke: :o Helt enig - de gjennomsiktige vingene er no' forb**** herk!!! Gjennomsiktige for at du skal kunne bruke truse i hvilken som helst farge, du liksom - har aldri hatt problem med at folk har sett vingene på bindene mine før
Nicky B Skrevet 17. mai 2003 #30 Skrevet 17. mai 2003 Bruker tamponger paa dagtid! (Savner lo frie OB fleur!!)Men paa natta bruker jeg bind. Var stor fan av always naar jeg var yngre, syns libresse foeltes som om og ha plastikk plater i trusa! :-? Men saa fikk jeg naermest bleie utslett av always, saa naa er det libresse for meg igjen. (Som ikke er som aa ha plastikk i trusa lengre)
Gjest Starya Skrevet 17. mai 2003 #31 Skrevet 17. mai 2003 For ni år siden, da jeg skulle bruke bind for første gang etter at jeg fikk barn, holdt jeg på å grine da jeg så libresse-bindene. Det var plastikk! Hva hadde skjedd? Da jeg ble på tjukken var overflaten mer likt en stoff-overflate. Uansett, jeg gikk etterhvert over til always, og har brukt det siden. Kjøper libresse en sjelden gang, men nei. For meg er det always som gjelder. Mottok vareprøver på libresse med gjennomsiktige vinger, og har aldri opplevd noe mer tåpelig.
Elisjeba Skrevet 18. mai 2003 #32 Skrevet 18. mai 2003 Jeg bruker som regel Libresse, men uten vinger. Hender det blir litt søl en gang i blant, men jeg liker ikke å bruke vinger.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 18. mai 2003 #33 Skrevet 18. mai 2003 Jeg bruker tamponger, bortsett fra om natta, da bruker jeg always.
Dødspingvinen Skrevet 19. mai 2003 #34 Skrevet 19. mai 2003 Nå går jeg på p-sprøyte, og får derfor ikke mensen, men hata libresse intenst når jeg fortsatt fikk det! Syns det var stive, ekle bind som kleba seg både hit og dit. Takke meg til Allways. Libresse bindene gnagde om natten av og til, og det var frytelig irriterende.
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #35 Skrevet 19. mai 2003 Jeg synes også Always er bedre, men de gjorde noe med bindene sine for et par år siden (mer plastikkaktige), og siden har jeg fått utslett av å bruke dem. Derfor måtte jeg gå over til Libresse, som ikke gir meg utslett, men som jeg ikke synes er fullt så bra som Always sine.. Men uansett kan det vel ikke være bra å gå med så mye innestengende plastikk i dagevis?
Gjest Clea Skrevet 19. mai 2003 #36 Skrevet 19. mai 2003 Hei! Bruker kun ob! Dag og natt! Orker ikke tanken på bind..usj... :/ men i tiden da jeg brukte det, foretrakk jeg always vanlige vind, og libresse string-bind! Mvh Clea
Ethereal Skrevet 9. april 2009 #37 Skrevet 9. april 2009 Jeg får irritert hud av Libresse. Må bruke Allways. Men allers helst tamponger
Avalon Skrevet 10. april 2009 #39 Skrevet 10. april 2009 Jeg har aldri likt libresse. Synes libresse bindene er skikkelig "harde" som om å gå med papp mellom beina. Har alltid likt og brukt allways, de er myke og fleksible!
Gjest LanaLane Skrevet 11. april 2009 #40 Skrevet 11. april 2009 jeg husker da jeg var 13 og always reklamerte med at væsken ble til gele. Jeg helte saft på og klippa opp bindene, synes det var SÅ fascinerende jeg bruker ikke mye bind, men det er nok always jeg foretrekker når jeg først må bruke det. Mykere og de henger seg ikke fast i rumpa, blir ikke så himla klam med de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå