14062003 Skrevet 13. mai 2003 #2 Skrevet 13. mai 2003 Nei, jeg er tradisjonell og vil ha frieriet på den "ordentlige" måten - som jeg fikk av min kjære i 2001. Ellers hyggelig å bli spurt
deesdab Skrevet 13. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2003 JAAAAAAAAAA Det var jammen hyggelig Gjest! Gi meg dato for bryllupet samt tid og sted. Hold en blomst i hånden og dagbladet under armen, slik at jeg kan finne deg. Jeg har bare lyst å gifte meg en gang i livet, men ut fra det lille jeg kjenner deg, så er jeg sikker på at du er kvinnen i mitt liv :-D. Gleder meg til Bryllupet elskling.
deesdab Skrevet 13. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2003 Hvor er du min kjære? Det tok 40 minutter å bli forlovet med deg, 30 sekunder å bli kjent med deg, men nå har du ikke svart meg på tre timer. Har du fått kalde føtter? Elsker du meg ikke lenger :cry: ?
Dødspingvinen Skrevet 13. mai 2003 #7 Skrevet 13. mai 2003 Jeg og... syns det burde være over nett, og at alle som er på KG skal få delta.
deesdab Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #8 Skrevet 14. mai 2003 Nå ble jeg glad! :D. Etter å ha vært igjennom et to timers helvete med kjærlighetssorg fordi Gjest dumpet meg, føler jeg at jeg er jeg klar for et nytt forhold med deg. Tenk at du skulle komme ned fra himmelen og treffe hjertet mitt på den måten. Gleder meg til vi skal gifte oss kjære! Jeg og... syns det burde være over nett' date=' og at alle som er på KG skal få delta.[/quote']
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå