Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg holder på med en skoleoppgave og vil gjerne vite hva dere forbinder med Stryn.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Stryn skisenter, moods of norway, Jostein Flo og Tor Andre Flo.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Stryn skisenter, moods of norway, Jostein Flo og Tor Andre Flo. Briksdal Glacier, Lodalen katastrofer; Hotel Alexandra, lakseelver Stryn, Loen, Olden, Marianne Thomassen av Surferosa,
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 epleblomstring eplehager fjordinger Briskdalsbreen smale veier -svingete veier bunadsko og reinlender felespill Vest Karroseri og strynetrappa nynorsk annet? -dobbeltmoral og misforstått prektighet -litt dårlig humor
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Sommerskisenter, fjell, bussbytte, bensinstasjon, Moods of Norway, fotball
diddi Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Å sitte gravid på en stol utenfor leilighet i alpinbyen og se utover dalen. En varm sommerkveld sammen med mannen min. Sigarlukt og biff.
Gjest Ski og bre Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Sommerski ;-) Skibums på Folven camping. Brevandring på Bødalsbreen og på Briks. Sau i veien - spesielt før inngangen til tunnellen. Snøskred, skredforskning - gedigne snøskred
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #10 Skrevet 7. mai 2008 Jeg holder på med en skoleoppgave og vil gjerne vite hva dere forbinder med Stryn. Fotball (Flo brødrene),Moods of Norway,Mariann Tomassen fra Surferosa,Stryn Sommerskisenter,turisme,vakker natur,Briksdalsbreen (breklatring),Jostedalsbreen,eplehager,høye fjell,trange veier,fjorder,cruiseskip,sauer,hester (fjording),nordfjordbunad,strynemessa,Flo fotballskole,Quicksilver camp.
liv Skrevet 7. mai 2008 #12 Skrevet 7. mai 2008 langkjøring over strynefjellet, svingete veier og spy over alt
Gjest morris Skrevet 7. mai 2008 #13 Skrevet 7. mai 2008 - slagordet "Fagre Stryn" - lang fjord og høye fjell - fin MPG-gate gjennom sentrum
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 Glimrende! Tusen takk folkens, keep 'em komping! :-D
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #15 Skrevet 7. mai 2008 Stryn er en kommune i Sogn og Fjordane. Den ligger innerst i Nordfjord, og grenser i nord til Hornindal og Stranda, i øst til Skjåk, i sørøst til Luster, i sørvest til Jølster, og i vest til Gloppen og Eid. Kommunesenteret heter som kommunen, Stryn. I middelalderen ble Stryn skrevet Strjon el. Strion som trolig betyr den strømmende. Dette er en referanse til Stryneelva. Stryn sitt kommunevåpen ble godkjent ved Kongelig resolusjon den 11. desember 1987. Motivet er en lindekvist i gull med fire blader på grønn bunn. De fire lindebladene symboliserer bygdelagene omkring fjorden, og at linden er et treslag i Europas nordligste fredede edelløvskog som ligger i Flostranda i Stryn. Våpenet er tegnet av Heidi Heggdal. Jostein Flo og Håvard Flo er fra Stryn
trulta_ Skrevet 7. mai 2008 #16 Skrevet 7. mai 2008 Flo gutta er det jeg tenker på når jeg hører Stryn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå