Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #1 Skrevet 6. mai 2008 Jeg holder på med en skoleoppgave og vil gjerne vite hva dere forbinder med Stryn.
Gjest gjest - kicki Skrevet 7. mai 2008 #2 Skrevet 7. mai 2008 * vakker natur * pausested før eller etter fjellet med ekspressbussen * hyggelige folk i butikkene * fin kirke med frukthage rundt (husker jeg rett nå?) * fiske og camping på Oppstryn med pappa og mamma, våknet midt på natta av at teltet holdt på å flyte bort av regn * grønt vann i fjorden * koselig dialekt
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 #3 Skrevet 8. mai 2008 Samme som ble skrevet over meg Veldig fin natur der Og * Ski * Moods of Norway
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 - Flo-gutta - Skisenter - Moods of Norway (selv om jeg ikke er sikker på hvorfor?) - Mener det ligger i nærheten av Olden
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #7 Skrevet 9. mai 2008 "Fagre Stryn"....en nydelig låt på trekkspill!
Nigo-san Skrevet 9. mai 2008 #10 Skrevet 9. mai 2008 Bønder og sauer? Tror du det? Jeg tenker mer i retning av fjell, jeg. Høye fjell. Og kanskje en pen foss.
snexi Skrevet 9. mai 2008 #13 Skrevet 9. mai 2008 Ser du har fått de svarene jeg har tenkt på. Stryn forbinder jeg med sommer og ferie. Mye turister der. Bor ikke så langt unna selv, og må bare få poengtere at de IKKE har stygg dialekt der nei.
Sol79 Skrevet 11. mai 2008 #15 Skrevet 11. mai 2008 Folk fra Isfjorden IL som er drita fulle på Stafetten for alle i Lom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå