sebra Skrevet 6. mai 2008 #1 Del Skrevet 6. mai 2008 hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 6. mai 2008 #2 Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Syns det kommer ann på hvordan buksa ser ut ellers.. Hvis snittet er kult og passer til personen som går med den så er de aller fleste ting fine Syns foreksempel denne er ganske kul: (nr. 2 - den beige) http://shop.hm.com/no/?action=viewshopping...ept=DAM_BYX_BYX Men kunne aldri gått med den selv ettersom jeg har altfor korte ben Skulle ønske folk var litt mindre bevisst på trender og litt mer bevisst på hva de faktisk ser bra ut i... Sånn som i fjor da alle hadde tunikaer - de med litt uheldig kroppsfasong så jo bare gravide ut Syns dette gjelder med de fleste forbigående trender egentlig.. Utenom tights da - det har alltid sett jævlig ut! Edit: Glemte link Endret 6. mai 2008 av Snorkefrøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 6. mai 2008 #3 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg kjøpte en slengbukse tidligere i vinter, men trives ikke helt i den. Grunnen er at jeg synes det er mye finere på personer som er høye og har skikkelig lange bein (og gjerne kvinnelige hofter), mens på meg, som er ganske liten og spinkel, får det meg bare til å føle meg liten og klumpete og kort i beina. Jeg kler definitivt bukser som er smale eller rette i beina mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 6. mai 2008 #4 Del Skrevet 6. mai 2008 Haha, slengbukser kommer nok ikke jeg til å like før om et par år - jeg har nemlig nettopp funnet ut at jeg kan ha smale bukser likevel (syntes ikke jeg kledde det da den typen bukser først dukket opp), så jeg henger fortsatt igjen på den moten, jeg. Ikke at jeg er alene om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. mai 2008 #5 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg er veldig glad i litt vidde i bena. Har brede hofter og kraftige lår og kler definitivt ikke de smale buksene. Har ikke kjøpt jeans på mange år, så de jeg har synger skikkelig på siste verset. Gleder meg til å kikke etter nye bukser :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasputin Skrevet 7. mai 2008 #6 Del Skrevet 7. mai 2008 Slengbukser har jo vært i handelen hele tiden de Har mange par jeans med sleng i bena, men også en del som er smale. Passer til forskjellige sko og tilbehør så jeans samler jeg på i årevis til de er helt utslitt. Fint med båd sleng og smale ben synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mai 2008 #7 Del Skrevet 7. mai 2008 Problemet med slengbukser er at de ikke blir pene når man legger de opp. Håpløst for oss korte personer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. mai 2008 #8 Del Skrevet 7. mai 2008 De buksene med bootcut som har vært i salg nå i det siste har vært ekstremt lave på livet. Det funker veldig dårlig når man er godt over 20 og har fått et barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mai 2008 #9 Del Skrevet 7. mai 2008 De buksene med bootcut som har vært i salg nå i det siste har vært ekstremt lave på livet. Det funker veldig dårlig når man er godt over 20 og har fått et barn. Lave liv funker ikke så godt uansett, men mindre man er veldig slank. (Jeg ser på meg selv som relativt normal, men er som sagt kort). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 7. mai 2008 #10 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg vil gjerne ha bukser om ikke med sleng , så litt godt med vidde nederst. Men da må de også sitte som et skudd over baken og lårene! Har ei yndlingsbukse som begynner å bli litt sliten, og må nok ut på buksejakt igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. mai 2008 #11 Del Skrevet 7. mai 2008 Hadde en link liggende en gang til en side hvor man kunne designe sin egen jeans. Kanskje det kunne vært noe? Det var ikke voldsomt dyrt heller. Hvilken benlengde er det du må ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2008 #12 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva er forskjellen på Jeans med bootcut eller flare? Og sleng, hvordan er det i forhold til de 2 andre typene? Blir litt forvirra jeg. Og leste i en tråd at det var harry med bootcut. Er det helt ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. mai 2008 #13 Del Skrevet 7. mai 2008 Bootcut er mindre sleng enn flary. Bootcut kan være så harry det bare vil, det er det som kler kroppen min. Jeg synes det er harry med folk som kler seg etter moten uansett om det er fint eller ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 7. mai 2008 #14 Del Skrevet 7. mai 2008 Slengbukse kan være kult på de som kler det, men for meg som er lav vil jeg nok bare se enda lavere ut! Synes derimot det er veldig mye finere med litt vidde i leggene enn de som er helt trange. men hvilke sko er fint til en slengbukse eller en bukse med litt vidde i leggene da? Føler pumpsene blir litt borte under alt buksestoffet (?), og buksa nedi støvlettene blir ihvertfall feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. mai 2008 #15 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg bruker nesten alltid sneakers til jeans jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lacuna Skrevet 7. mai 2008 #16 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg synes ballerinas, eller i hvertfall helt flate sko, er finest til slengbukser. Bootcut er forresten opprinnelig bare en betegnelse på bukser som går utenpå skoene, altså ikke med særlig "utsving". Disse buksene er klassiske, og går aldri av moten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 7. mai 2008 #17 Del Skrevet 7. mai 2008 Hadde en link liggende en gang til en side hvor man kunne designe sin egen jeans. Kanskje det kunne vært noe? Det var ikke voldsomt dyrt heller. Hvilken benlengde er det du må ha? Det hadde jo vært genial, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wickedfruit Skrevet 7. mai 2008 #18 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg fryder meg over litt sleng i beina igjen...har ikke vært bare enkelt å finne bukser frem til nå. Har brede hofter og ridebukselår (jepp...herlig) og da ser jeg nesten ut som om jeg kommer til å tippe når som helst med de smale bena som har vært. Bootcut har alltid vært min redning og det slutter jeg ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skanky Skrevet 7. mai 2008 #19 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg har hoppet på slengbukse-trenden, har to par av den typen som er ganske vide hele veien og et par som er stramme langs lårene og vide nederst. Foretrekker fremdeles drainpipes eller straightleg, men det er gøy å skifte litt av og til. Liker også at den ene, som er litt høy i livet, er helt ekstremt flatterende! Får rett og slett supermodellkropp med kanonsmale hofter og milelange ben. Tror kombinasjonen av at man får pakket inn sideflesket samtidig som hoftene ser smalere ut når bena er vide er gunstig (iallefall for min kropp). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wickedfruit Skrevet 7. mai 2008 #20 Del Skrevet 7. mai 2008 Liker også at den ene, som er litt høy i livet, er helt ekstremt flatterende! Får rett og slett supermodellkropp med kanonsmale hofter og milelange ben. Tror kombinasjonen av at man får pakket inn sideflesket samtidig som hoftene ser smalere ut når bena er vide er gunstig (iallefall for min kropp). DEN vil jeg gjerne vite hvor er kjøpt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå