Olive Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg gleder meg hvertfall sinnsykt - er jo helt hekta! Skal bli deilig å slippe å "loade" mellom skjermbilder, da får man jo mer spilletid Men først skal jeg kjøpe apartmentlife som kommer til høsten Noen som vet noe mer om den annet enn det åpenlyse - at man kan bo i "blokk"?
Tabris Skrevet 6. mai 2008 #2 Skrevet 6. mai 2008 Apartmentlife?! Den har jeg ikke hørt om! :biggrin: Ja, jeg gleder meg til Sims 3. Gruer meg litt også, må jeg innrømme. Har blitt så glad i Sims 2.
Gummiloppa Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Jaaa, jeg gleder meg! Bare så innmari synd det er så lenge til :/ Det kommer jo ikke ut før i slutten av 2009. Men men, får bare smøre meg med tålmodighet... Får more meg med 2er'n i mens
Olive Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2008 Apartmentlife?! Den har jeg ikke hørt om! :biggrin: Ja, jeg gleder meg til Sims 3. Gruer meg litt også, må jeg innrømme. Har blitt så glad i Sims 2. http://www.thesims2.no/news.read.asp?id=355 Fant denne igår, sånn helt tilfeldig.. Er jo ikke lenge til den kommer engang - rart de ikke har markedført den mer Vet ikke om jeg klarer å slutte med sims 2 med en gang... Er liksom yndlingen Men, jeg tenkte jo sånn da man gikk fra sims 1 til sims 2 også
Varsia Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Jaaa... Jeg har ikke spilt The Sims siden toeren kom ,- jeg har altså ALDRI spilt The Sims 2... Og jeg savner simmene så utrolig mye!! Men jeg har nesten lovt meg selv at The Sims 3 SKAL jeg ha, må bare få ny pc først :D
Tabris Skrevet 6. mai 2008 #7 Skrevet 6. mai 2008 Jeg anbefaler Sims 2 også, Varsia. Hvis du likte Sims, så vil du antagelig falle helt for Sims 2 - spesielt med alle utvidelsespakkene! Gleder meg til Apartmentlife!
Anglofil Skrevet 6. mai 2008 #8 Skrevet 6. mai 2008 Jeg anbefaler Sims 2 også, Varsia. Hvis du likte Sims, så vil du antagelig falle helt for Sims 2 - spesielt med alle utvidelsespakkene! Gleder meg til Apartmentlife! Og det er enda bedre er det at man kan laste ned alt det man selv ønsker fra nettet. Dermed kan man bygge drømmehuset om man ønsker det. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå