Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg hvertfall sinnsykt - er jo helt hekta! Skal bli deilig å slippe å "loade" mellom skjermbilder, da får man jo mer spilletid :fnise:

Men først skal jeg kjøpe apartmentlife som kommer til høsten :)

Noen som vet noe mer om den annet enn det åpenlyse - at man kan bo i "blokk"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apartmentlife?! Den har jeg ikke hørt om! :biggrin: :biggrin:

Ja, jeg gleder meg til Sims 3. Gruer meg litt også, må jeg innrømme. Har blitt så glad i Sims 2.

Skrevet

Jaaa, jeg gleder meg! Bare så innmari synd det er så lenge til :/ Det kommer jo ikke ut før i slutten av 2009. Men men, får bare smøre meg med tålmodighet... Får more meg med 2er'n i mens

Skrevet
Apartmentlife?! Den har jeg ikke hørt om! :biggrin: :biggrin:

Ja, jeg gleder meg til Sims 3. Gruer meg litt også, må jeg innrømme. Har blitt så glad i Sims 2.

http://www.thesims2.no/news.read.asp?id=355

Fant denne igår, sånn helt tilfeldig.. Er jo ikke lenge til den kommer engang - rart de ikke har markedført den mer :)

Vet ikke om jeg klarer å slutte med sims 2 med en gang... Er liksom yndlingen :sjenert: Men, jeg tenkte jo sånn da man gikk fra sims 1 til sims 2 også :)

Skrevet

Jaaa... Jeg har ikke spilt The Sims siden toeren kom ,- jeg har altså ALDRI spilt The Sims 2... Og jeg savner simmene så utrolig mye!!

Men jeg har nesten lovt meg selv at The Sims 3 SKAL jeg ha, må bare få ny pc først :D

Skrevet

Jepp, gleder meg masse. :)

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Jeg anbefaler Sims 2 også, Varsia. Hvis du likte Sims, så vil du antagelig falle helt for Sims 2 - spesielt med alle utvidelsespakkene!

Gleder meg til Apartmentlife! :danser:

Skrevet
Jeg anbefaler Sims 2 også, Varsia. Hvis du likte Sims, så vil du antagelig falle helt for Sims 2 - spesielt med alle utvidelsespakkene!

Gleder meg til Apartmentlife! :danser:

Og det er enda bedre er det at man kan laste ned alt det man selv ønsker fra nettet. Dermed kan man bygge drømmehuset om man ønsker det. :)

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Ja, det er mye genialt på www.modthesims2.com!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...