Bomull Skrevet 6. mai 2008 #61 Del Skrevet 6. mai 2008 :juhu: Da blir vi to tvillingmødre! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 6. mai 2008 #62 Del Skrevet 6. mai 2008 Hvordan er formen i dag? Noen som lar seg friste av :kaffekopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 6. mai 2008 #63 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg ble plutselig veldig trøtt!! Jeg tror jeg må litt altså.. Det kan vel ikke bety at jeg også er gravid vel? Jeg satt riktignok ved siden av Noen i sofaen i går kveld.. Kanskje han drakk av glasset mitt også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 6. mai 2008 #64 Del Skrevet 6. mai 2008 Du er sikkert gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2008 #65 Del Skrevet 6. mai 2008 Høres ut som du også er ja loffen, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 6. mai 2008 #66 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg ble plutselig veldig trøtt!! Jeg tror jeg må litt altså.. Det kan vel ikke bety at jeg også er gravid vel? Jeg satt riktignok ved siden av Noen i sofaen i går kveld.. Kanskje han drakk av glasset mitt også! :juhu: loffen også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2008 #67 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg regner med at dere har sett artikkelen over her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. mai 2008 #68 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg har vært skikkelig to dager på rad Er nok ingen tvil om at også jeg er smittet av klansgraviditeten jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2008 #69 Del Skrevet 6. mai 2008 Gratulerer BN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 6. mai 2008 #70 Del Skrevet 6. mai 2008 Glad ikke jeg er smitta jeg. Har ingen planer om å bli det heller. Kanskje det er veldig smittsomt. At en må holde seg helt vekk? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 6. mai 2008 #71 Del Skrevet 6. mai 2008 Å shit, kanskje det er det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 6. mai 2008 #72 Del Skrevet 6. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 6. mai 2008 #73 Del Skrevet 6. mai 2008 Glad ikke jeg er smitta jeg. Har ingen planer om å bli det heller. Kanskje det er veldig smittsomt. At en må holde seg helt vekk? :klø: Kan jo allerede være for sent... Jeg tror du er smittet... *setter ut rykte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 6. mai 2008 #74 Del Skrevet 6. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 6. mai 2008 #75 Del Skrevet 6. mai 2008 for en herlig gjeng dere er!!! Jeg vil ha firlinger først! FUS for å ha firlinger! Beklager å måtte skuffe deg, men tror det var jeg som stod fus i den køen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. mai 2008 #76 Del Skrevet 6. mai 2008 Daria er ! Satser på fortrengnings- og fornektelsestaktikken, og å føde plutselig og uten forvarsel hjemme på badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. mai 2008 #77 Del Skrevet 6. mai 2008 Glad ikke jeg er smitta jeg. Har ingen planer om å bli det heller. Kanskje det er veldig smittsomt. At en må holde seg helt vekk? :klø: Men jeg har nesten ikke vært her siden forrige uke, og er smittet allikevel, så det er nok KJEMPE smittsomt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 6. mai 2008 #78 Del Skrevet 6. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 6. mai 2008 #79 Del Skrevet 6. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 6. mai 2008 #80 Del Skrevet 6. mai 2008 for en herlig gjeng dere er!!! Beklager å måtte skuffe deg, men tror det var jeg som stod fus i den køen Trodde det var kvadruplinger du skulle ha jeg, Loevinna. Men det er kanskje det samme som firlinger :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå