Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Jeg trenger tips til hvordan jeg kan bli kjent med folk. Organissajoner jeg kan melde meg inn i. Ting jeg kan begynne på...osvosv. Det er noe som gjør at jeg har vært ganske isolert de siste 4 årene. Har trukket meg unna alle de som var vennene mine. Har hatt et vendepunkt i livet mittnå og fått ordnet opp i ting. Begynner på en måte på nytt å leve nå, nei har ikke drevet med rus Jeg står nå helt alene og ensomheten er forferdelig. Trenger litt tips her. Bor i en ny by nå og kjenner ikke så mange. Rolig og grei jente på 27 år....
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Kommerr jo litt an på hva du liker å gjøre... Du kan jo melde deg på i en klubb, kurs el. Da treffer du jo mennesker som liker det samme som deg?
Olive Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Dansekurs :gjeiper: Eller andre sportslige aktiviteter der man blir plassert i par.. Kampsport? Eller hva med å bare henge utenfor der du bor (hvis ikke du bor på gård eller en blokk full av pensjonister ) og slå av prater med naboene dine? Flere av mine aller beste venner er tidligere naboer jeg har kommet i prat med
Gjest Gjest_mummitrollet_* Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Det kommer jo litt ann på hvilke interesser du har, men f eks: -du kan melde deg inn i en veledig organisasjon som røde kors f eks -Meld deg inn i en turgruppe: DNTn har mange fine grupper å velge i , alt etter alder og interesser, mulig med både korte og lange turer -Meld deg som frivillig i Dyrebeskyttelsen, masse kontakt med både dyr og mennesker. Forøvrig er det supert å skaffe seg en hund hvis du kunne tenke deg det, mye selskap i den, du må ut hver dag, og lett å komme i kontakt med andre hundeeiere. Som hundeeier er det en drøss med kurs man kan melde seg på, dressur osv... Eller: -Fotograferingskurs -Matlagingskurs -Vinkurs -Dansekurs -En eller annen sport på nybegynnerstadiet, orientering, tennis... -Håndarbeidskurs -Malekurs -Keramikkurs -Skrivekurs Lykke til;)
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Hei. Trådstarter her. Tusen takk for tips fra dere. Sånne tips jeg vil ha. Har (hadde) mange interesser, men vanskelig å kjenne lyst til noe som helst. Men må bare kaste meg ut i det. Har skrevet mail til dyrebeskyttelsen her jeg bor, elsker dyr. Venter på svar nå. Er ellers glad i å danse, musikk, tja..er litt åpen for det meste. Det avhenger egentlig bare av meg og at jeg må tørre å bryte denne sirkelen. Takk i gjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå