Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hvis dere fikk velge mellom 1) en mann med langt velpleid damehår, hårbøyle, tynn/slank, diamantøredobb, foundation, maskara,sleik, pipestemme, passiv, sjenert, leser elle mann, Omtaler seg selv som keeg. 2) Mann med bleket lang bustete hockeysveis(de eksisterer faktisk), gigantiske boler muskler, dominant, rølpete, voldelig mot andre menn hvis de er frekke mot han, leser vi menn, store tatoveringer på høyre arm og skulder, Omtaler seg selv som en skikkelig mann.
Kosemose Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Hvis dere fikk velge mellom 1) en mann med langt velpleid damehår, hårbøyle, tynn/slank, diamantøredobb, foundation, maskara,sleik, pipestemme, passiv, sjenert, leser elle mann, Omtaler seg selv som keeg. 2) Mann med bleket lang bustete hockeysveis(de eksisterer faktisk), gigantiske boler muskler, dominant, rølpete, voldelig mot andre menn hvis de er frekke mot han, leser vi menn, store tatoveringer på høyre arm og skulder, Omtaler seg selv som en skikkelig mann. Enn du da, hvis du fikk velge mellom pest eller kolera, hva ville du valgt da, Gjest?
camilla* Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Jeg lurer på om det er derfor jeg er single... tenkte tanken selv jeg "heller singen enn en av de to.."
Kosemose Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Ved nærmere ettertanke så ville jeg utvilsomt valgt nr 1. Hvis jeg hadde valget mellom å velge en av dem eller dø en lang og pinefull død, vel å merke. Alt er bedre enn voldelig menn som går på anabole stereoider. (skjønt er du sikker på at mann nr 1 virkelig er interessert i å bli sammen med en kvinne?)
camilla* Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 (skjønt er du sikker på at mann nr 1 virkelig er interessert i å bli sammen med en kvinne?)
tjadama Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Er det lov å tenke *for en merkelig tråd* ( ?) Det var noen forferdelige alternativer, men jeg ville valgt nr.2 av EN ENESTE grunn, og det er at jeg liker å lese vi menn... Utover det var det egentlig to typer jeg ville skygget banen fra LETT... (skjønt nr2 ville nok vunnet UTEN vi menn oxo, om jeg MÅTTE ha tatt en...) Endret 5. mai 2008 av tjadama
Gjest Eurodice Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Nei fysjameg, heller bli gammel jomfru enn å ha noen av disse
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Er det lov å tenke *for en merkelig tråd* ( ?) Ja, det er lov, spesielt siden vi ifølge overskriften skal velge damer
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Nr 1. Størst forbedringspotensiale vil jeg tro. (og jeg liker normalt dominente og "skarpe" menn, men nr 2 virker rett og slett for lite smart)
Gjest Peachbud Skrevet 5. mai 2008 #13 Skrevet 5. mai 2008 Nummer 1. Tror jeg ville fått et bedre liv med ham enn sammen med voldelige nummer 2.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #14 Skrevet 5. mai 2008 Hvis dere fikk velge mellom 1) en mann med langt velpleid damehår, hårbøyle, tynn/slank, diamantøredobb, foundation, maskara,sleik, pipestemme, passiv, sjenert, leser elle mann, Omtaler seg selv som keeg. 2) Mann med bleket lang bustete hockeysveis(de eksisterer faktisk), gigantiske boler muskler, dominant, rølpete, voldelig mot andre menn hvis de er frekke mot han, leser vi menn, store tatoveringer på høyre arm og skulder, Omtaler seg selv som en skikkelig mann. Hva legger du i langt velpleid damehår? er det hår ned på midten av ryggen, eller "kort" hår, men som "langt" i forhold til det som er vanlig på menn. ?? Jeg tror jeg hadde valgt nr 1 faktisk, om jeg måtte velge mellom disse to. Men med en gang jeg hadde besluttet valget, så tror nok jeg at jeg hadde fjernet hårbøylen og kastet den til h..... Ville helst at han skulle hatt litt mørk stemme da, men det går mer på det fysiske. Hvordan han velger å kjøre sin " stil" er ikke så nøye, jeg kan jo endre ham He he,
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #15 Skrevet 5. mai 2008 Ingen tvil! Jeg hadde gått for hockey fyren siden han ville mest sannsynelig gitt meg best sex. Tror det er det jeg måtte basert forholdet på i dette tilfelle. Men så har jeg langt bleika hår og store pupper også da. Tror derfor jeg ville hatt mest tjangs på nr 2
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #16 Skrevet 6. mai 2008 Enn du da, hvis du fikk velge mellom pest eller kolera, hva ville du valgt da, Gjest? Jeg ville valgt kolera, og passet på at jeg fikk i meg nok elektrolytter og væske.
Kosemose Skrevet 6. mai 2008 #17 Skrevet 6. mai 2008 Jeg ville valgt kolera, og passet på at jeg fikk i meg nok elektrolytter og væske. Neinei, ikke noe elektrolytter
MarianneE Skrevet 6. mai 2008 #18 Skrevet 6. mai 2008 Tror jeg kanskje hadde satset på å bli lesbisk....
Envy Skrevet 6. mai 2008 #19 Skrevet 6. mai 2008 Jeg lurer på om det er derfor jeg er single... Signerer på den! Om jeg måtte velge en av de ellers ville jorden gått under ville jeg derimot valgt nr 2 (overtalt han til å gjøre noe med den sveisen), pga som nevnt tidligere, han ville antakelig vært best i senga. Nr 1 høres egentlig mer ut som en shemale.. eller noe annet ekkelt
Suzy Skrevet 6. mai 2008 #20 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde tatt nummer 1 og brent den hårbøyla sporenstreks
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå