Gjest Gjest_Tiny_* Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Er det noen her som har vært på Mikado i stavanger? Jeg bare lurer på hvordan prisnivået er og om maten er god?
tommeline Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Er det noen her som har vært på Mikado i stavanger? Jeg bare lurer på hvordan prisnivået er og om maten er god? Hei Det er stort sett "vanlige" kinesisk-restaurant-priser der. Altså at man kan spise seg god og mett ganske rimelig. "Vanlig" norsk-kina-mat. De har også stor japan-meny, men ikke smakt noe særlig her. Du kan få litt dyrere meny der du sitter ved stekeplaten (har et mer fancy navn...) og ser på tilbereding av maten. Dette er japansk. Veldig godt da jeg spiste der! Hyggelig betjening der!
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Eneste som er verdt å spise på Mikado er Teppanyakien. Koster vel rundt 300400kr for 3 retter.
Gjest Gjest_Tiny_* Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Tusen takk for svar:) Jeg får besøk som har lyst å gå på en kinesisk restaurant i stavanger, og Mikado var den eneste jeg kom på
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Eneste som er verdt å spise på Mikado er Teppanyakien. Koster vel rundt 300400kr for 3 retter. Det var da en fryktelig dyr middag! Sorry, jeg bare måtte
MAcy Skrevet 6. mai 2008 #6 Skrevet 6. mai 2008 (endret) Vi har også vært veldig fornøyd med middagen her når vi har vært ute og spist. Innlegg endret. KGs regler. - lillesky (mod) Endret 8. mai 2008 av lillesky
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 Jeg var der i helga og maten var helt utrolig god!! Pepperbiffen smakte himmelsk! Betjeningen ga en utrolig god service. Selv om hele lokalet var fullt av mennesker fikk vi maten etter kun 10 minutters ventetid, servitørene var også flinke til å sjekke innom bordet for å høre om vi likte maten og om vi trengte noe mer. Vi ble også tildelt iskaldt vann under middagen da glassene våre var blitt tomme. Etter måltidet var de raske med å fjerne tallerkene og tilby oss dessert. Vi fikk også tildelt kluter for å vaske oss etter måltidet. Disse var gode og varme og gjorde hendene veldig myke Jeg kommer garantert til å komme tilbake neste gang jeg vil ha god pepperbiff:)
Cessa25 Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 Å, herlig å høre om Mikado igjen! Jeg og en kompis på ungdomsskolen spiste pepperbiff her en gang i mnd, vi følte oss skikkelig kule som gikk dit stedet for McDonalds der alle andre gikk Jeg likte i hvert fall alltid Mikado, det var mitt første møte med kinamat, og vil alltid ha gode minner derfra. Mulig smaksløkene mine er blitt litt mer kresne med årene, men jeg tror jammen jeg skal ta meg en tur dit neste gang jeg er hjemme i Stavanger
ToveM Skrevet 17. februar 2010 #9 Skrevet 17. februar 2010 Mikado har god mat og hyggelig betjening. Somregel der vi går hvis vi er på byen og spiser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå