linzi Skrevet 13. mai 2003 #1 Skrevet 13. mai 2003 lurte på ein ting eg.. eg barberer med nedentil,men når det vokser ut igjenn, tar eg det vekk osv. men når eg barberer meg på sidene av kjonnsorganet, vokser det jo bare lenger og lenger utover sidene. og det samme mellom lårere..kjem da til å spre seg, eller blir det verre vist eg ikkje barberer meg??
Liza Skrevet 13. mai 2003 #2 Skrevet 13. mai 2003 jeg har fått MASSE hår etter at jeg begynte å fjerne bikinilinja+, men om det kommer av barbering eller p-piler vet jeg ikke...
Noravind Skrevet 14. mai 2003 #3 Skrevet 14. mai 2003 Hos meg har det også grodd litt hår utover.... Jeg er redd for at det skal bli mer, så i det siste er jeg begynt å vokse bikinilinjen i steden for. Vet ikke om dette gjør saken bedre.....
linzi Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2003 det må vi finne ut av. du kan jo ikkje bli heilt grodd heller.. men korleis kan du få vekk de små prikkene som du ser i huden etter barbering?
Gjest Virvel Skrevet 14. mai 2003 #5 Skrevet 14. mai 2003 For siste gang: Man får ikke mer hår av barbering. Ei heller av voksing/napping osv. Kanskje du opplever det som mer fordi du har blitt vant til å være hårløs der...? Eller kanskje du er så ung at hårveksten fortsatt er i utvikling? Det kan også naturligvis skje at hårveksten endrer seg pga. sykdom eller hormoner eller noe, men ikke, jeg gjentar ikke pga. barberingen.
Livets datter Skrevet 14. mai 2003 #6 Skrevet 14. mai 2003 Gjør som meg; finn frem ljåen og hogg i vei...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå