Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hei! Vi har det aller meste på plass før bryllupet - tid, sted, ringer, forlovere, antrekk og gjester. Men ingen anelse om hva vi skal gjøre etter vielsen... Vi gifter oss på tinghuset den siste lørdagen i juni, med ca 10 gjester. Kun forlovere og gode venner, ingen familie. Vielsen er over ca 14.30, og da er det jo mye igjen av dagen... Vi har nettopp kjøpt leilighet (flytter inn en uke før bryllupet ) og har ikke så veldig mye penger, men vi har veldig lyst til å få til en fin dag for både oss og gjestene likevel! Er det noen som har noen gode ideer til hva vi kan finne på? Vi har vurdert grilling/ pikknik, men man vet jo aldri hvordan været blir... Jeg setter stor pris på alle innspill!!!
lille kylling Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 da dere blir bare ti stk så er det jo mange muligheter hvorfor ikke kjøpe,leie eller høre med folk som du kjenner om de har party telt som dere kan ha det i etter på. er det noen av deres gjester som har litt gress på gården sin så err dere litt for dere selv den dagen også. pynt med roser og grill mat. det var det første jeg tenkte på da jeg leste ditt innlegg. må dere kjøpe party telt koster ikke de så mye,men lettere å leie for dere når dere har leilighet. det var mitt forslag. kos dere på deres dag å gi gjerne tilbake melding om hva dere bestemmer dere for. lykke til
jacayl Skrevet 6. mai 2008 #3 Skrevet 6. mai 2008 Vi hadde "kontorbryllup" i vinter. For vår del var vielsen ferdig kl 15.15, og vi hadde bestilt bord på resturant kl 18.30 (vi ennå færre enn dere). i mellomtiden dro vi "hjem" og hadde "champagnemottagelse". Vi drakk champagne og spist snacks, og forloverne holdt "taler". En perfekt dag!
Gjest Rusketrollet Skrevet 6. mai 2008 #4 Skrevet 6. mai 2008 Champagnemottagelse hørtes flott ut! Hva serverte dere som snacks? Trenger tips, jeg også...
Saeria Skrevet 6. mai 2008 #5 Skrevet 6. mai 2008 Dere kan f.eks. servere frukt og bær som jordbær, mango, melon, ananas, eller ost og kjeks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå