Gå til innhold

Serie som gikk på TV3 (?)

Anbefalte innlegg

Gjest Naria
Skrevet

For noen år siden gikk det en serie på TV3, mener i hvertfall det var den kanalen. Hukser ikke så mye, men det var noe med en klovnemorder og en som hadde en død persons avkappede hånd i en safe, for å plante fingermerker. Tror muligens serien het beach et eller annet. Er det noen som vet hvilken serie jeg snakker om her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mine yngre dager så jeg mye såpeserie og tenkte når jeg så overskriften at serier på tv3 - det kan jeg hjelpe til med..

Men denne høres jo helt vill ut - er spent på om noen vet hvilken det er!

Eneste jeg kommer på med beach i navnet er Sunset Beach.. Men kan ikke huske hverken klovner eller avkappede hender der :fnise:

Gjest Naria
Skrevet

Nei, Sunset beach er det ikke. Og du har helt rett, denne serien var helt vill. Kanskje jeg har drømt opp alt sammen? :ler:

Skrevet

Hm.. Nip/Tuck? Var i alle fall en klovnelignende morder mener jeg å huske, selv om jeg ikke kan erindre en avkappet hånd.

Gjest Naria
Skrevet

Tviler på at det er Nip/Tuck, da den kom til norge i 2004. Den serien jeg snakker om må ha godt på 90-tallet en gang.

Gjest Gjest
Skrevet
Tviler på at det er Nip/Tuck, da den kom til norge i 2004. Den serien jeg snakker om må ha godt på 90-tallet en gang.

Paradise Beach

Gjest Naria
Skrevet
Paradise Beach

Jeg synes det høres veldig kjent ut. Fant en episodeguide på nett og skummet raskt igjennom, men så ikke noe om en klovnemorder.. :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...