Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overskriften høres kanskje litt rar ut, men jeg spør dere kjære KG'ere om råd nå. Uten å si for mye så er saken sånn:

Jeg samler på noe, har en ganske stor samling og har brukt mye penger på den hobbyen. Jeg skrev en mail til et firma som har ganske mye med disse tingene å gjøre, da jeg vet at de har en del reklamemateriell og andre effekter som egentlig er beregnet på utsalgsstedene.

Jeg fikk kontakt med en veldig hyggelig dame i dette firmaet, og hun sendte meg to store pakker som inneholdt en masse ting, og jeg ble utrolig glad for dette. Jeg vet at når slikt legges ut på eBay så kan selgerne tjene en god del. (Jeg skal IKKE selge det altså!)

Men det jeg lurer på er om jeg bør sende denne damen en liten gave eller noe som takk? Det har ikke kostet henne personlig noe annet enn tid å sende disse tingene til meg siden hun representerer firmaet, og det er firmaet som har betalt porto, men jeg forventet egentlig ikke å få noe i det hele tatt. Jeg er altså veldig takknemlig og har sendt henne en fin takkemail, men jeg er redd for å virke for "smiskete" hvis jeg sender henne en gave.

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Neh! En liten oppmerksomhet blir helt sikkert glad for.

Gjest Gjest
Skrevet
Overskriften høres kanskje litt rar ut, men jeg spør dere kjære KG'ere om råd nå. Uten å si for mye så er saken sånn:

Jeg samler på noe, har en ganske stor samling og har brukt mye penger på den hobbyen. Jeg skrev en mail til et firma som har ganske mye med disse tingene å gjøre, da jeg vet at de har en del reklamemateriell og andre effekter som egentlig er beregnet på utsalgsstedene.

Jeg fikk kontakt med en veldig hyggelig dame i dette firmaet, og hun sendte meg to store pakker som inneholdt en masse ting, og jeg ble utrolig glad for dette. Jeg vet at når slikt legges ut på eBay så kan selgerne tjene en god del. (Jeg skal IKKE selge det altså!)

Men det jeg lurer på er om jeg bør sende denne damen en liten gave eller noe som takk? Det har ikke kostet henne personlig noe annet enn tid å sende disse tingene til meg siden hun representerer firmaet, og det er firmaet som har betalt porto, men jeg forventet egentlig ikke å få noe i det hele tatt. Jeg er altså veldig takknemlig og har sendt henne en fin takkemail, men jeg er redd for å virke for "smiskete" hvis jeg sender henne en gave.

Hva ville dere gjort?

Sendt en mail og uttrykt min begeistring og takket vel.

Skrevet

Ta bilde av deg selv sittende naken midt i alt det hun sendte deg, mens du smiler og holder begge tomlene løftet. Yeah!

Gjest Screemy
Skrevet (endret)
Ta bilde av deg selv sittende naken midt i alt det hun sendte deg, mens du smiler og holder begge tomlene løftet. Yeah!

Så morsom du er da! Seriøse spørsmål skal ikke svares slik syns jeg,selvom du prøvde å være gøyal!

----------------------

Nei Meaty, jeg mener du ikke trenger å sende noe annet enn en koselig mail som takk! :)

Jeg satt lenge (mange år) i FAU (ForeldrenesArbeidsUtvalg) og "tagg" om tinger og tanger til basarer skolen skulle ha! Jeg fikk alt fra gratis båtreiser, fruktkurver fra diverse butikker, gratis spill og bøker fra Nordli bokhandel samt masse "reklamerelaterte" gaver fra alt mellom himmel og jord!

Jeg skrev selvsagt tilbake å takket alle sammen, gjerne med en liten orientering om hvordan basaren hadde gått, men sendte ikke blomster o.l.

Endret av Screemy
Skrevet

Takk for svar i denne tråden, i hvert fall de seriøse. Jeg sendte en mail til henne og prøvde å beskrive hvor mye jeg satte pris på tingene, og fortalte om en spesiell begivenhet der jeg skal bruke noe av dette. Hun skrev hyggelig mail tilbake og ønsket lykke til. Jeg har tenkt at jeg kan jo kanskje sende noen bilder fra begivenheten, om ikke annet så på mail i hvert fall. :)

Skrevet

:fnise:

Skrevet

Jada, kjempefestlig. Kanskje Alice Ayres har et ordentlig forslag å komme med også, og ikke bare barnsligheter?

Skrevet
Jada, kjempefestlig. Kanskje Alice Ayres har et ordentlig forslag å komme med også, og ikke bare barnsligheter?

Sorry, Meaty. Var ikke meninga å ødelegge tråden din. :sjenert:

Synes du løste det på en fin måte, jeg. En takk er alltid god å få, samme hvor mye "rutine" det er i det man gjør. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg sender av og til forskjellige ting til privatpersoner via jobben min, både pr post og pr -epost.

Jeg synes det er kjempehyggelig å få et takk tilbake (ja, spesielt der jeg sender på via e-post da, det er ikke like lett å takke når man får noe pr brevpost.) "Tusen takk", "takk for god service" eller "ha en fin dag videre" holder masse for meg.

Hadde aldri forventet noe mer, men det virker koselig å sende noen bilder pr e-post senere da. Det skader i hvert fall ikke.

Gjest Bloodless
Skrevet (endret)

Men herregud, ikke vær så selvhøytidelige. Det var jo bare en spøk! ;) Ingen som tok skade av det, var det vel?

Du har sendt takkemail, det synes jeg holder. Ikke alle som ville gjort det engang. Men jeg skjønner hva du mener, er jo alltid fint å bli satt pris på.

Endret av Bloodless

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...