Gjest Gjest_Lille meg_* Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Nå har jeg forsøkt å ringe Louis Vuitton butikken i Oslo i flere dager, uten å få svar. Det ringer lenge, sikkert 8-10 ring, og så slår svareren deres inn. Den sier at de ikke kan ta telefonen for øyeblikket, men at man kan legge igjen beskjed så ringer de tilbake så fort de har mulighet. Nå har ikke jeg lagt igjen beskjed, da jeg generelt sett synes at det er elendig kundeservice at de ikke tar telefonen. En ting er jo at man kan godta at man kanskje må prøve et par ganger før man kommer igjennom, skjønner jo at de prioriterer de kundene som faktisk er i butikken, men når man prøver gang på gang både onsdag, fredag, lørdag og i dag, mandag, uten å få svar blir jeg frustrert. Er jeg urimelig, eller er det for dårlig??
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Noen blir jo rett og slett opplært til at har man kunder i butikken så skal de prioriteres og ikke telefonen. Prøvd å ringe rett før de stenger eller rett etter de åpnet.
Gjest Naria Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Noen blir jo rett og slett opplært til at har man kunder i butikken så skal de prioriteres og ikke telefonen. Det synes jeg er en selvfølge.
Gjest dixie i.i Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Det har ikke slått deg at det er nettopp derfor de har telefon?? Har alltid lagt igjen beskjed på svareren og de ringer meg alltid opp umiddelbart. Synes LV er en av de butikkene i norge som har virkelig god service jeg da...
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Legg igjen en beskjed du og ta det derfra. Synes ikke du kan klage på dårlig kundeservice når du ikke gidder å legge igjen en beskjed.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Jeg er enig med deg. Synes det er veldig dårlig service, selv om det er mulighet til å legge igjen beskjed. Det er jo en knalldyr butikk, de må da kunne yte den servicen det er å ha kapasitet til å ta telefonen!
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Synes det er mest høflig å legge igjen beskjed når man kommer til en svarer selv om man bare sier "hei, ring meg". Blir selv irritert når noen legger på.
Gjest Lille meg (trådstarter) Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Noen blir jo rett og slett opplært til at har man kunder i butikken så skal de prioriteres og ikke telefonen. Prøvd å ringe rett før de stenger eller rett etter de åpnet. Jeg er helt enig i at man skal prioritere de kundene som er i butikken foran de som ringer, har jobbet i butikk i mange år, så det har jeg full forståelse for. Jeg synes bare det er for dårlig at en butikk som Louis Vuitton ikke har kapasitet til å svare i telefonen. Jeg har prøvd å ringe tidlig på dagen, sent på dagen, midt på dagen - de svarer ikke uansett. Legg igjen en beskjed du og ta det derfra. Synes ikke du kan klage på dårlig kundeservice når du ikke gidder å legge igjen en beskjed. Hele poenget mitt er at jeg synes det er for dårlig at jeg må legge igjen en beskjed, og så vente på at de skal ringe meg tilbake når det passer for dem. Mulig de ringer tilbake relativt raskt, men det er fortsatt ikke god kundeservice. Jeg er enig med deg. Synes det er veldig dårlig service, selv om det er mulighet til å legge igjen beskjed. Det er jo en knalldyr butikk, de må da kunne yte den servicen det er å ha kapasitet til å ta telefonen! Nettopp, det er det jeg også synes. Enkelte butikker er håpløse å nå på telefon, og det er dårlig synes nå jeg - uansett om vi snakker Rimi eller Louis Vuitton.
Gjest Kaya83 Skrevet 6. mai 2008 #9 Skrevet 6. mai 2008 Jeg har aldri sett en kunde i LV-butikken, så at de ikke har tid til å ta telefonen finner jeg særdeles merkelig.. Jo, forresten.. Jeg har sett et par fjortisberter komme ut derfra engang... Uten å ha kjøpt noe...
Carebear1 Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er helt enig i at man skal prioritere de kundene som er i butikken foran de som ringer, har jobbet i butikk i mange år, så det har jeg full forståelse for. Jeg synes bare det er for dårlig at en butikk som Louis Vuitton ikke har kapasitet til å svare i telefonen. Jeg har prøvd å ringe tidlig på dagen, sent på dagen, midt på dagen - de svarer ikke uansett. Hele poenget mitt er at jeg synes det er for dårlig at jeg må legge igjen en beskjed, og så vente på at de skal ringe meg tilbake når det passer for dem. Mulig de ringer tilbake relativt raskt, men det er fortsatt ikke god kundeservice. Nettopp, det er det jeg også synes. Enkelte butikker er håpløse å nå på telefon, og det er dårlig synes nå jeg - uansett om vi snakker Rimi eller Louis Vuitton. Jeg synes ikke dette er merkelig i det hele tatt. Jeg ville tro at en butikk som dette får en god del henvendelser på telefon. Og beregne nok personale i butikken til at man faktisk skal ha tid til å svare på alle henvendelser umiddlebart, synes jeg virker overdrevent. Så lenge du ikke har lagt igjen beskjed, og ut i fra det erfarer at de faktisk ikke kontakter deg, så synes jeg ikke du kan klage over dårlig service.
Wonders Skrevet 11. mai 2008 #11 Skrevet 11. mai 2008 sier meg enig med Melania her. Og jeg har handlet der flere ganger, og det er mye folk innom der innimellom. Ring tidlig eller seint, så får du nok svar. Går det ikke ann å sende mail? Eller gå innom, sikkert bare noe enkelt du lurer på.
Gjest TS Skrevet 11. mai 2008 #12 Skrevet 11. mai 2008 Jeg synes ikke dette er merkelig i det hele tatt. Jeg ville tro at en butikk som dette får en god del henvendelser på telefon. Og beregne nok personale i butikken til at man faktisk skal ha tid til å svare på alle henvendelser umiddlebart, synes jeg virker overdrevent. Jeg mener ikke at de skal svare på alle henvendelser umiddelbart, det innser jeg at er urealistisk. Det jeg reagerer på er at jeg har forsøkt å ringe dit mange ganger, på forskjellige tidspunkter, uten å få svar. Det synes jeg er for dårlig. Og jeg har handlet der flere ganger, og det er mye folk innom der innimellom. Ring tidlig eller seint, så får du nok svar. Går det ikke ann å sende mail? Eller gå innom, sikkert bare noe enkelt du lurer på. Jeg har handlet der selv, og er klar over at de innimellom har det veldig travelt. Nå er min erfaring at det som regel er relativt stille på en formiddag på en hverdag, mens lørdag formiddag er det "texas" der. Jeg har prøvd å ringe flere ganger, på ulike tidspunkter, med samme resultat. Dessverre har ligger ikke mailadressene til hver enkelt LV butikk på nettsiden deres, kun et kontaktskjema som blir sendt til hovedkontoret i Paris. Jeg har forsøkt å spørre om f.eks. priser i Norge og da har jeg bare fått telefonnummeret til Oslo-butikken tilbake med beskjed om å henvende meg dit. Hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg gjerne gått innom, men jeg bor i Bodø for øyeblikket, så det blir litt vanskelig.
Gjest Cascabel Skrevet 11. mai 2008 #13 Skrevet 11. mai 2008 Er det ikke litt merkelig å klage på at man må legge igjen en beskjed? Du bruker så mye tid på å ringe, skrive klage her inne etc, men å legge igjen en beskjed gidder du ikke? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå