Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjokolade

Smågodt

Iste

Potetgull

Grønn Pringles

Bakte poteter med kryddersmør, mais og smeltet ost

Cola

Ostepops

Har bestemt meg for å ta overnevnte kun i helger, men nå har jeg så lyst på at jeg er nær ved å stange hue i en vegg i håp om at det hele går over.

Hjelp...

*tar en slurk vann*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men nå er det jo bare mandag da. Og det er jo så nært opp til søndag som du kommer. Og søndag er jo helg så godt som noe, dvs at senest for bare noen timer siden så var det jo helg, og derfor ville nå jeg godta mandag som en del av helgen jeg, altså! :lur: Ikke minst ble du jo snytt for en ekstra helligdag den 1.mai, som jo kræsjet med himmelspretten! Så du er faktisk på etterskudd hva gjelder helg og helligdager!

Bare sånn i tilfelle det ikke skulle funke med vannet, liksom... :sjenert:

Skrevet

Å, det hjalp ikke.

Skal ned noen kilo og komme i form, så det ble ikke noe bedre.

Vann hjalp ikke....

Gjest Elfrida
Skrevet

Gå ut med søpla, lakk neglene, ta en dusj, voks leggene, se på gamle feriebilder, ring en venn, vask gulvene, stryk klær til neste uke, planlegg ferien, rydd i kjøkkenskapene, plukk hvitveis og sett i en vase, ommøbler stua, øv på å stå på hendene, sjekk at alle regninger er betalt, få en klem fra en du bor sammen med, rydd vekk vinterklær, gå gjennom sommerklærne,

-kort sagt, finn på noe morsomt å gjøre som kan få tankene vekk fra godteri.

Hvis du faktisk er sulten, ta noe sunt å spise - sett deg ned i ro og mak og kos deg med det.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Eller spis en liten bit mørk sjokolade, eller noen nøtter. Ferdig snakka...

Hvis du går og tenker og tenker og tenker, så klarer du aldri slutte og tenke på det.

Skrevet

Gikk ut og begynte å klippe bringebær busker.

Da gikk det over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...