Gjest gjestnå Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 host. jeg har aldri vært interressert i noen som er under min alder, men hey, nå er jeg litt sånn småbetatt av en som er liiitt mindre enn meg da.. og føler meg en smule teit, for jeg er jo rene gamlemor i forhold... vi har skrevet mld ei god stund, og jeg klarte jo å havne til køys med han og.. og han sender enda mld, og jeg blir forvirra. burde jeg ikke bare gå videre? er jeg ekkel? uuuuh
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Hvorfor skulle du være ekkel? Det er da mange menn som er sammen med kvinner som er bare 5, 10 og 20 år yngre enn de. Da er jo disse mennene også ekle, eller? Selv synes jeg det ikke er ekkelt å være sammen med en som en yngre. Men jeg lurer på hvorfor noen mennesker bare går etter enten yngre eller eldre partnere. Det er særlig rart at så mange menn ser det som utenkelig å være sammen med kvinner som er eldre enn de mens de selv er mye eldre enn hun de er sammen med. Rart.
IloveNY Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Det er ikke uvanlig at gutter finner seg 5 år yngre jenter! Så hvorfor skulle det være noe annerledes hvis en jente fant seg en yngre gutt?
Gjest TS Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 men, kan en på 20 ha noe interesse for ei på 25? det er ikke bare noe slags trofe for han? skjønner jo lite da, fikk jo mld samme dagen det skjedde, og ikke bare en heller.... men vet jo lite om personen, kjenner han jo ikke...
Lille Ballerina Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Synes ikke aldersforskjellen høres ut som noe problem. Kjenner tyveåringer som er mer moden og reflektert enn andre kompiser på 30. Hvis du ikke prøver å bli kjent med han, finner du det heller aldri ut :smile:
IloveNY Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Det er jo vanskelig å si uansett alder om folk er interresert på ordentlig, eller bare om de er ute etter en "trofe" Hva med å snakke med ha om det? Spørre han om hva han synes om aldersforskjellen??
Gjest Chrissy82 Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Jeg ser heller ikke problemet.. Jeg har vært sammen med både yngre og eldre menn.. Så lenge ingen av dere har problemer med aldersforskjellen og dere har ting til felles så burde det gå bra!
Ce'Nedra Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Jeg var sammen med en gutt som var 4 år yngre enn meg. Jeg synes ikke at aldersforskjellen var noe problem, selv om jëg syntes det var litt flaut i starten.
milla-mor Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Hvorfor skulle ikke en fem år eldre jente være et trofè? Skjønte ikke den... To av mine venninner er i samboerforhold med yngre gutter. Null problem. Og min ivrigste beiler er noen år yngre enn meg... Og jeg har barn! Hvor kult er dèt for en på såvidt over tyve? Ikke bekymre deg, du.
Gjest Kurt Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Er selv mann på 29 og sammen med ei på 34. VI har det veldig bra sammen. Så fem år er ingenting. Som de andre sier her, det jo veldig vanlig at jenta er fem år yngre en mannen. Hvorfor skal det ikke være likt andre veien. Man blir da vel forelsket i personen, ikke dens alder.
Gjest Kurt igjen Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 Foreslår at tittelen på tråden endres til "jeg er 25, han 20 "
Gjest Gjest_p_* Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 hum.... jeg ble sjekkt opp i helgen av en som viste seg å være 21.... og jeg er 30.... men får han ikke ut av hodet... håper han gir lyd fra seg...
Gjest mann27 Skrevet 16. mai 2008 #14 Skrevet 16. mai 2008 Hvorfor i alle dager skulle 5 stusselige år være så forferdelig? Dama mi er 10 år eldre enn meg, og vi har det fantastisk sammen. Har vært samboere i snart 9 mnd. Deiligste dama i verden! :rødme:
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. mai 2008 #15 Skrevet 16. mai 2008 Nei vet du hva det er da ingenting. Hvorfor skal bare menn få ha yngre damer? Nei ta han du med good samvittighet! Da får du sikkert en viril mann
DDuck Skrevet 16. mai 2008 #16 Skrevet 16. mai 2008 host. jeg har aldri vært interressert i noen som er under min alder, men hey, nå er jeg litt sånn småbetatt av en som er liiitt mindre enn meg da.. og føler meg en smule teit, for jeg er jo rene gamlemor i forhold... vi har skrevet mld ei god stund, og jeg klarte jo å havne til køys med han og.. og han sender enda mld, og jeg blir forvirra. burde jeg ikke bare gå videre? er jeg ekkel? uuuuh Alder er bare et tall.. :kaffe: Jeg ser ikke noe problem her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå