Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cascabel
Skrevet

Hvordan skal man se ut på håret nå? Hva er moten?

Langt, kort, stort, lite? Rødt, gult, rosa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moter forandrer seg jo hele tiden.. Men det som er mest "in" nå er rett og slett og være seg selv. Gjøre det som man kler og liker best. Gjerne være naturlig:)

Skrevet

jeg tror ikke det er så mye som er på moten selv. jeg føler at moten har blitt sånn gå med hva du vil , gjerne sprøe klær og hårsveiser for å skille deg ut fra mengden.. hehe men jeg tror bob kommer til å bli ganske hot i sommer.

Gjest Cascabel
Skrevet

Ok. Bob. Er det den eneste?

Sukk..bob er jo grusomt :ler:

Skrevet

Kort hår. Mørkt hår.

Det er iallefall det jeg ser over alt :jepp:

Jeg har det selv riktignok^^ Bob. Det høres grusomt ut, men er faktisk dritkult. Hvis det er skikkelig:)

Gjest Gjest
Skrevet
Kort hår. Mørkt hår.

Det er iallefall det jeg ser over alt :jepp:

Jeg har det selv riktignok^^ Bob. Det høres grusomt ut, men er faktisk dritkult. Hvis det er skikkelig:)

Hva er det som egentlig er galt med Bob. Det er jo så fint på enkelte damer.

Klassisk feminint. Damer som misliker BOB mistenker jeg for lene alxandra og andre harrydamer som forbilde!

Hilsen mann som liker elegante gammeldagse damer

Gjest Gjest
Skrevet
Hva er det som egentlig er galt med Bob. Det er jo så fint på enkelte damer.

Klassisk feminint. Damer som misliker BOB mistenker jeg for lene alxandra og andre harrydamer som forbilde!

Hilsen mann som liker elegante gammeldagse damer

Oi det ble feil innlegg sitert mente det over.

Skrevet
Ok. Bob. Er det den eneste?

Sukk..bob er jo grusomt :ler:

Jasså?

Du vet at det finnes mange typer bob?

Skrevet
Er mørkt hår på moten :ler:

Seriøst altså?! Så heldige meg som har mørkt hår denne sesongen då...

Omtrent alle har mørkt hår :)

Bortsett fra en del av de som er naturlig lyse, de har lyst hår. Det gjelder å være naturlig nå :gjeiper:

Og har du mørkt hår kan du gjerne også ha knallfarger inni, hvis du kjører den stilen. Selv har jeg knallrøde striper(i svart hår) :) Mens ei venninne av meg har knall-lilla lugg. Også kult;-)

Hva som er in på hårmoten er vel alt ettersom hvilken stil en ellers har. Men etter å ha vært hos frisøren så sa de at kort hår, uansett hårfarge er det nye. Helst bob-frisyre da, men i en fin variant.

Gjest Tnita
Skrevet

Leser folk skriver at det skal være naturlig nå. Ifølge JT så skal det være blondt. VELDIG blondt.

• 11 måneder senere...
Gjest Gjest_tessi_*
Skrevet

vår og sommer mote på hår nå er naturlige jordnäre fargen i håre. man skall ha rett hår eller bølger i håre, man kan også ha noen fletter i håre . flette skinn bånd i håre er også en super trend nå. tenk hippe lenge leve 70 tallet hehe

der fikk dere svare deres hihi :):blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...