Gå til innhold

Hvordan komme i gang med slanking - sunt kosthold..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo er ikke i det beste humøret om dagen og en av grunnen er vekten hans, han syntes han veier for mye men har absolutt ikke motivasjon til å starte å trene eller bli noe særlig sunn.

Men heldigvis er det jeg som lager maten her hjemme og kan dermed hjelpe på litt.

Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å finne sunne og gode retter som er slankende, eller i det minste sunne. Evt om det er noe man kan spise for å komme i gang med en slanke kur.

Evt om noen kanskje har en uke plan eller andre smarte tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vektklubben.no (grete roede) er det mange gode oppskrifter på sunne middager, desserter, gjærbakst osv.

Skrevet

Koster det ikke masse penger å være med der?

Skrevet

Neida, det er gratis. :)

Skrevet

matprat.no har en egen kategori for sunn mat. :)

Skrevet

Og ja, et lite tips: lag mindre porsjoner. Jeg har en mann som spiser til det er tomt nesten uansett hva jeg lager. Bare pass på å forsyn deg først sånn at han ikke tar alt :ler:

Skrevet

Tror jeg skal prøve mindre porsjoner, også må jeg få han til å spise noe før han drar på jobb ja..

Gjest Gjest
Skrevet
Tror jeg skal prøve mindre porsjoner, også må jeg få han til å spise noe før han drar på jobb ja..

Litt off topic, men gidder du virkelig å prøve å oppdra en voksen mann?

Det er jo veldig bra at du tenker på å lage sunne middager da! Men bortsett fra det, tror jeg at det til syvende og sist er opptil han, hva han velger å gjøre med hverdagen sin.

Skrevet
Litt off topic, men gidder du virkelig å prøve å oppdra en voksen mann?

Det er jo veldig bra at du tenker på å lage sunne middager da! Men bortsett fra det, tror jeg at det til syvende og sist er opptil han, hva han velger å gjøre med hverdagen sin.

Hehe, og oppdra han er dønn umulig, det lærte jeg på klesvask delen. Men om morgenen er sambo så surrete at hadde det ikke vært for meg hadde han nok gått ut i bokseren bare :fnise:

Han spise youghert før, men så begynte han å stå opp 5 min seinere og da får han ikke tid til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...