Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Har de kanskje 4-5 siste dagene gått rundt og vært kvalm omtrent konstant. Mat frister lite, men noe må jeg få i meg. Prøvde meg på banan, men der spiste jeg bare halve også fant jeg ut at det hjalp hvertfall ikke. Hater å være kvalm så vil ha det bort fortest mulig.
Lilith Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 Tørre kjeks, kanskje? Det anbefales i hvert fall mot svangerskapskvalme ...
Tabris Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Havregrøt eller tynn grønnsakssuppe? Sistnevnte er lett å slurpe i seg samtidig som den er næringsrik. Endret 5. mai 2008 av Tabris
Sol79 Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Knekkebrød og cola er ofte anbefalt, men jeg tviler egentlig på at det hjelper.
yoga Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Tørre kjeks, som nevnt ovenfor, eller Ritz kjeks har hjulpet meg. Tørre knekkebrød ja... Og halvt om halvt av farris og eplemost. Dette er en av de få tingene som jeg faktisk synes hjelper mot kvalme. Håper kvalmen går over snart. God bedring Endret 5. mai 2008 av yoga
Dizzy Skrevet 5. mai 2008 #6 Skrevet 5. mai 2008 Jeg syns det hjelper med noe som er salt når jeg er kvalm. Spiser som regel litt chips eller Ritz-kjeks.
Gjest Alabama Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Jeg syns det hjelper med noe som er salt når jeg er kvalm. Spiser som regel litt chips eller Ritz-kjeks. Enig, det er i tillegg viktig å få i seg salt hvis man spyr, for saltet binder væske i kroppen sånn at du ikke blir dehydrert!
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Av kjerringråd anbefales ingefær. Søk på internett så vil du finne "oppskrifter".
Supraspinatus Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Utenom fersk ingefær, har jeg hørt om vann med litt presset sitron i. Vet ikke om det har noe med apetitt å gjøre, men jeg blir sulten av å spise et eple.
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #10 Skrevet 5. mai 2008 Fikk i meg cola og noen kjeks.. Også har jeg spist skikkelig middag, men er fortsatt småkvalm men bedre enn før.
Flua Skrevet 5. mai 2008 #11 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Ingefær hjelper meg. Bruker ikke fersk heller, men tar et knivsodd pulver i litt vann og heller ned. Hjelper meg ihvertfall. Endret 5. mai 2008 av Flua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå