NovaFlare Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 For noen år siden ga Uncle Ben's ut noen fantastiske små riskaker i pose med smak av enten eple og kanel, karamell eller sjokolade - med lite fett. Disse finner jeg ikke lenger, har noen sett de? Si ifra!
NullHull Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Disse forsvant fra markedet for noen år siden, tror jeg. Jeg venter bare på at den norske importøren/produsenten av Snack-a-Jacks snart kan få ut finger'n og gi oss noen av de utallige ANDRE variantene som finnes også! (Men det er vel å be om for mye. Det norske markedet må jo for all del ikke tilby FOR stor variasjon ) Endret 5. mai 2008 av NullHull
astral Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Man får tak i riskaker med både lyst og mørkt sjokoladetrekk i de fleste butikker med litt breiere utvalg på Alternativ Mat hylla.
NullHull Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Man får tak i riskaker med både lyst og mørkt sjokoladetrekk i de fleste butikker med litt breiere utvalg på Alternativ Mat hylla. Joda, er klar over det, men da snakker vi et helt annet antall kalorier skjønner du (etter 15 år med anorexia har jeg undersøkt dette for leeeeenge siden!) Dessuten, etter min smak i alle fall, var disse av typen som trådstarter etterlyser bedre.
NovaFlare Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2008 Ja, Rispinos er de beste, enda jeg ikke teller kalorier :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå