Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #1 Skrevet 5. mai 2008 Hei. Jeg sluttet med p-sprøyte for litt over 4 mnd siden. Jeg har i det siste begynt å kjenne etter på livmortappen og livmorsekret. Jeg vet det finnes forskjellige typer, men det har hele tiden vært vann (blankt og glatt, nesten som eggløsningsslim, bortsett fra at det ikke kan strekkes) og en blanding av melk og lotion. Når jeg kjente i dag, så var det litt slimete, ikke mye i mengde, kunne det strekkes litt, kanskje 2 cm eller noe slikt. Jeg kjente en gang til etter det. Da var det blanding av melk og lotion igjen. Jeg har også små stikninger i lysken av og til. Det kommer og går. Så det jeg egentlig lurer på er om dette kan være en begynnelse til EL?
theamoren Skrevet 5. mai 2008 #2 Skrevet 5. mai 2008 hei... Kan være EL ja, for noen er det vanskelig å finne EL slim (jeg har aldri funnet det), fordi det liggger langt oppi der inni krinkelkroker. sa da har du sikket fått tak i litt den ene gangen, og neste gang ikke. jeg fant også bare lotion og sånn.... Og stikkninger er jo også et tegn på EL. Jeg fant EL ved hjelp av EL tester den måneden det klaffet...
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 Takk for svar. Jeg har ikke fått tilbake mensen enda, etter jeg sluttet med p-sprøyte, men EL kommer jo først, så.. Jeg får bare fortsette å sjekke sekret og kjøpe EL-tester.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg har også i de siste to dagene hatt ømme pupper. Synes de ser og føles annerledes ut. Min bedrehalvdel bemerket det også. Det kan vel være både tegn på EL og graviditet, eller ingenting, egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå