The Dark Lady Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 I mitt 30-årige liv har jeg aldri noensinne vært hos en frisør og fått en bra hårklipp, ei heller jeg brukt mye penger slikt. Nå har jeg fått en crazy ide om å besøke salongen til Jan Thomas og se om det kan gjøre underverker. Han er bare kul:) Men har noen en formening om hva det koster? Har prøvd å finne websiden hans, men den ser ikke ut til å være up and running.
Gjest Kermit Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Tar og dytter opp denne. Er det noen som vet noe om hva prisene ligger på?
Drua Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Jeg tipper at man må være forberedt på å legge igjen noen tusenlapper
Gjest Kermit Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Ja, jeg vil tro det, men det hadde vært morsomt å vite da. Litt merkelig at man ikke får opp noe treff på google heller. Kanskje det bare er en salong for de rike og suksessfulle.
Pemille Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 (endret) Mamma fortalte at tanta mi klippet seg hos ham en gang (før han fikk egen salong) for mange år sida. Hun pleide å betale rundt 1000 hos sin faste frisør i samme salong, men hun var ikke der. Ble klippet av Jan, og uten at han sa noenting på forhånd, så kosta det over 3000 kroner. Endret 27. juli 2008 av Pemille
Gjest Pupsilure Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Jeg snakket nylig med en frisør som kjenner han litt, og han sa det kostet dritmye. Husker ikke akkurat hvor mye, men det var altfor mye. Mange tusen. Han sa også at det var venteliste på et år, og at det ikke nødvendigvis var Jan Thomas selv som klippet. Han har ansatte som klipper også. Og det blir mange skuffet over. Ikke hadde min venn frisøren stor tiltro til Jan Thomas heller. Han er visstnok ikke såååå flink, bare kjent, og pen. Jeg hadde ikke gått dit.
Gjest Oxford Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 (endret) dvfb Endret 27. juli 2008 av Oxford
Gjest Tanita Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Jeg tror han er flink, men kanskje er ikke folk i dette landet klar for priser som ligger over andre frisører på grunn av hans dyktighet og status. Tror nok at du ville blitt fornøyd med resultatet om du ble klippet av han, men er du villig til å vente måneder på frisørtime? Har selv også til gode å finne en god frisør, og aner ikke hvor skal gå. Virker som at de fleste frisører ikke brenner for yrket. Har fått gjort så mye halvgjort og så mange som ikke kan det de burde.
Kosemose Skrevet 26. juli 2008 #10 Skrevet 26. juli 2008 Virker som at de fleste frisører ikke brenner for yrket. Har fått gjort så mye halvgjort og så mange som ikke kan det de burde. så enig! 1
Ciara Skrevet 26. juli 2008 #12 Skrevet 26. juli 2008 Vet ikke pris på hårklipp, men hørte at prisen på en bli-ny-dag der var på 20 000 ca. Ikke for hvem som helst, med andre ord.
Pemille Skrevet 27. juli 2008 #13 Skrevet 27. juli 2008 Du tror ikke noe på det, men synes likevel det er greit å spre ryktene videre? Enig! Og borte vart det. Om du vil slette det sitatet, så er det borte vekk, men det er opp til deg.
Samba Skrevet 28. juli 2008 #14 Skrevet 28. juli 2008 En venninne av meg klippet seg der, og klippen var da som Adam og Eva nivå, ca 7-800 kroner. Nå har hun kort hår, så det er mulig det er dyrere om man har langt hår. Ellers skrøt hun veldig av følelsen av luksus da hun var der. Hodebunnsmassasje, eller var det massasjestol som hun satt i da de vasket håret? Husker ikke helt, men husker i hvert fall vi snakket om at jeg som klipper meg hos A&E til samme pris ikke får den luksusfølelsen. Der er det bare mye bråk, ståhei og ikke noe luksus akkurat. Ja bortsett fra en kopp kaffe eller to.
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #15 Skrevet 28. juli 2008 Hvis det ikke koster mer enn 7-800 kroner syns jeg ikke det er mye for å en slik salong! Det handler jo litt om følelsen som hele stedet gir også, og når venninna de i tilegg fikk massasje når hun var der, er det nesten så jeg vurderer en tur dit selv! Hadde det ikke vært for at jeg så utrolig fornøyd med min faste frisør på Adam og Eva, skulle jeg tatt en tur dit.
Samba Skrevet 29. juli 2008 #16 Skrevet 29. juli 2008 Enig! Jeg ble nesten litt snurt over at hun fikk den behandlingen når jeg ikke får mer enn en klipp (dog en sinnsykt bra en) for samme prisen. Det går jo ann å ringe salongen for å få høre pris. Det er vel ikke så uvanlig?
Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 13. november 2008 #17 Skrevet 13. november 2008 det koster fra 500-700kr og klippe seg i salongen
Gjest sani Skrevet 13. november 2008 #18 Skrevet 13. november 2008 Det var ikke dyrt i det hele tatt. ringte en frisør salong og hos dem er det 600... Men spørsmålet er klipper jan thomas deg for den prisen eller??? Skulle ønske at han kunne klippe meg.
NysgjerrigeNilsi Skrevet 21. desember 2008 #19 Skrevet 21. desember 2008 Gammel tråd, men; fordi det er salongen til Jan Thomas, betyr det jo ikke at han klipper alle kundene Han har sine faste kunder som er 1prio, og så kommer de andre når han har tid. Selvfølgelig jobber det andre, helt normale folk der og, som IKKE kan ta flere tusen for en klipp...
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #20 Skrevet 21. desember 2008 Jeg har vært der og ble kjempe fornøyd. Prisen er litt høyere enn vanlig frisører, men absolut verdt det. Jeg ble ikke klippet av Jan Thomas, men en annen utrolig flink frisør. Bli ny dag med farge, klipp, styling og make up ligger på ca 3750 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå