Gå til innhold

Han vil se meg i bikini

Fremhevede innlegg

Skrevet
Puler dere med klærne på?

*fniser*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jeg den eneste i verden som synes strekkmerker er fiiiint?

Synes det ser ut som marmor, jeg, og plages ikke av de jeg har (og jeg har på lår, rumpa og litt på puppa), bortsett fra kanskje litt når jeg hører andre som er veldig misfornøyd med sine... :sukk: Da lurer jeg litt på om jeg bør være det også.

Jeg er sikker på at du ser flott ut, med strekkmerker og appelsinhud og det ene og det andre. Fy søren så fint det er med en kropp som har levd litt!

Gleder meg nesten litt til å se rar, blek, litt valkete og merkelig ut i bikini. Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle si, men alderen gjør en kanskje litt mer likegyldig til sånt? (Hihi, jeg er 26, høres ut som om jeg er 80!)

Ønsker både trådstarter og alle andre en god sommer!

Gjest Gjest
Skrevet
:klappe:

...Og den som tror at det er mulig å skjule skavanker med dandering av dyna og lyssetting på soverommet har enten:

a) sett for mange amerikanske serier på TV

b) ikke vært kjærester særlig lenge

c) totalmørke på soverommet

d) aldri dusjet / eller vært på badet sammen

eller

e) neppe særlig mye å skamme seg over (det er grenser for hva kjæresten ikke oppdager - selv i stummende mørke)

Det er forskell på hva en ser i typisk soveromslys, og flombelysning på sommeren ;) Skal faktisk ikke mer til enn å se forskjell på sterkt lampelys og sterkt dagslys før det går an å se at ulike ting ses bedre.

og nei:

Jeg ser ikke særlig mye på tv.

Vi har vært sammen i 4 år.

Har stort sett lyset av, men det kommer ganske mye lys gjennom gardinene.

Gjorde det et par ganger i starten, men det ble bare rot av det (av typen "hvor er såpa?" osv :ler: )

Og joda, jeg har mye jeg misliker, og vet at han ikke tenner på meg når han ser meg for tydelig :)

Gjest Gjest
Skrevet
Det er forskell på hva en ser i typisk soveromslys, og flombelysning på sommeren ;) Skal faktisk ikke mer til enn å se forskjell på sterkt lampelys og sterkt dagslys før det går an å se at ulike ting ses bedre.

Ja det er jo nettopp det du sier her....DET er en stor forskjell når man sprader rundt i sollys, slik det er når man er ute på stranda om sommeren. Da kommer kroppens sannheter frem, for da viser celulittene mye bedre, strekkmerkene, blodårene, ect... Jeg vil ikke utsette min kjære for dette, det ville jo bare føre til at han kanskje slutter å tenne på meg....Når han ser hvor ille det er...

Skrevet

Jeg har også strekkmerker og jeg har ikke født barn, men det er vel ikke spesielt uvanlig å få det i løpet av ungdomstiden.

Og veit du hva, det bryr meg ikke!

Gjest Gjest_max_*
Skrevet

Kvinner er aller vakrest når de er rundt 20 år, da er de fullt utviklet, står i full blomt og er absolutt nydelige. Men like fullt er de full av komplekser for kroppen sin, alt er galt ! Menn sikler etter dem, men selv er de misfornøyde.

Som mann blir jeg litt deprimert av å se hvor harde kvinner er mot seg selv. Har selv 2 døtre, og vet at jeg må bruke masse tid på å gi dem selvtillit.

Gutter er helt annerledes. I kampen for tilværelsen kan de ikke gå rundt og rakke ned på seg selv, de må tvertimot bygge seg selv opp psykisk. Ellers kommer de ingen vei her i livet.

Mitt råd til kvinner er: Elsk deg selv.

• 1 måned senere...
Skrevet

Ikke bekymre deg så mye TS :) Jeg gruet meg skikkelig mye til å gå på stranden i bikini og vise frem strekkmerker og appelsinhud, både til andre og min kjære. Gleden var derfor stor når jeg så de andre jentene som slett ikke hadde perfekt hud. Det var rett og slett svært få som ikke hadde cellulitter, og strekkmerker ser man nesten ikke når de er hvite.

Har mange selv etter at jeg kom i puberteten og fikk kvinnelige former. Har fortvilt prøvde å skjule alt, men har i det siste skjønt at ingen er perfekte :)

Vet dessverre ikke hva som hjelper mot cellulitter. Selv spiser jeg sunt og trener styrketrening, og har mye muskler, men cellulittene går ingen vei hehe... Er bare 22 år, så synes selvfølgelig at det er urettferdig at jeg som er så ung, skal ha både det ene og det andre, men slik er det nå.

Tror som flere andre her har nevnt, at man er sin egen verste fiende

Gjest Gjest
Skrevet

Gaaaah! Vi er mennesker, ikke glansbilder i ukepressen!! Jeg blir sinnsyk av dette kroppshysteriet. Rett og slett sinnsyk.

Gjest Gjest
Skrevet
Kvinner er aller vakrest når de er rundt 20 år, da er de fullt utviklet, står i full blomt og er absolutt nydelige. Men like fullt er de full av komplekser for kroppen sin, alt er galt ! Menn sikler etter dem, men selv er de misfornøyde.

Mitt råd til kvinner er: Elsk deg selv.

Min mann er absolutt uenig med deg i når en kvinne er på sitt vakreste. Han syns at 20-åringer er jentunger uten sjel og karakter.

Et blankt ark er ikke mer enn et blankt ark. Det er først når man begynner å tegne/male/skrive/klippe i det at det blir spennende. ;)

Men rådet ditt er et godt råd og kan anvendes av alle kvinner. Ikke bare de unge. ;)

Gjest Gutt92
Skrevet
Gaaaah! Vi er mennesker, ikke glansbilder i ukepressen!! Jeg blir sinnsyk av dette kroppshysteriet. Rett og slett sinnsyk.

Du er ikke alene om det...

Gjest Gjest
Skrevet
Kremt kremt....Jeg ser det veldig godt selv, og han selv har også sett de..." hva er de der hvite strekene der for noe" spurte han .....

Jeg trodde jeg skulle dø av skam :tristbla:

Jeg har forøvrig aldri født, men har likevel en kropp som en som har født 40 unger, selv om jeg trener.. Jeg tror ikke dere har sett de som virkelig er utsatt for celulitter og hvordan det kan se ut. Det hjelper ikke bare å akseptere dem, det eneste som funker egentlig er å anlegge burka:)

For det første: det er sikkert ikke så ille som du tror, de fleste i 25 års alder har finere kropp enn de tror. Hva med å foklusere og fremheve det som virkelig er fint med kroppen din, puppene kanskje?

Jeg hadde mer komplekser for kroppen min ved 25 enn jeg har nå ved 35, jeg har små pupper som jeg alltid har prøvd å skjule, men til gjengjeld er resten ganske bra, og DET har jeg lært meg å fremheve.

Fra burka til alvor: hva med å finne en slags bikini skjørt greie eller et slags sjal (husker ikke i farten hva det heter) til å ha rundt bikinitrusene når du føler deg "mest utsatt" slik at du kan slappe av litt? Tror jeg har sett noe slikt i feks H&M eller Ellos...

For det siste: Dersom han har sagt at han gleder seg, så gjør han mest sannsynlig det, tror ikke en gutt ville løyet om noe slikt. For ham er sikkert strekkmerkene som et slags arr eller noe, og det er nok ikke noe han ser på som stygt. Derimot er jeg helt sikker på at han beundrer resten av deg med stor apetitt!

Dernest: Nyt dette mens du ennå er ung, det er faktisk NÅ du blomstrer, delv om du ikke ser det selv. Derfor må du la kjæresten din se dette for deg! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...