Gå til innhold

Han vil se meg i bikini

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Min kjære driver å snakker om at han gleder seg til sommeren og å bade med meg, for da tenker han at jeg har på meg bikini. Dette har han sagt flere ganger... og så har han sagt..." gjett om jeg kommer til å plystre på deg når du har på deg bikini, og rope ut " sjekk den flotte dama der da".."

Pointe er at jeg gruer meg fryktelig til å skulle bade med han, det å vise meg i bikini foran han. Det kommer til å bli deeeen nedturen for han. Grunnen til at jeg ikke har lyst å gå i bikini er fordi jeg har strekkmerker her og der, og celulitter.

Noen ganger lurer jeg på hvorfor det er gutta som har endt opp med å få ha trenden der de kan bade i en laaang surfeshorts. Hadde dette vært det klesplagget vi jenter kunne bade i, hadde vi ikke trengt å bekymre oss for celulittene på ræva og på lårene, rett og slett fordi de hadde vært skjulte...

Håper det kommer en trend i rekordfart til sommeren der jenter bader i surfeshorts.

Hva gjør dere andre kvinner? Tørr dere bade i bikini fremfor kjærestene deres? Har dere strekkmerker, klarer dere å drite i dem?

Jeg har myyyye av både strekkmerker og celulitter. Har oppdaget at jeg har mer celulitter enn svigermor til og med...enda hun er 55 og jeg er 25...

Videoannonse
Annonse
Gjest antigartner
Skrevet

Han har jo sett meg naken!

Hvorfor i all verden skulle det være verre at han ser meg i bikini?

Det er verre med alle andre som skal se meg i badetøy!

Skrevet

Kjæresten din har antakelig sett deg uten en tråd kliss naken i diverse positurer fra før av, så han har nok fått med seg det meste fra før av og han får garantert ingen overasskelser av at du tar på deg en bikini. Han liker deg som du er, uavhengig av strekkmerker, cellulitter etc etc.

Skrevet

Jeg syntes det er 10.000 ganger verre å vise meg på stranden for min kjære enn i sengen. I sengen kan man skjule seg litt ved hjelp av dyne og dempet belysning...

Skrevet

Har ikke gått i bikini foran han enda, men skal det til sommeren. null problem for meg! :)

Han har jo sett meg i undertøy fra før av, så det er ikke store forskjellen :)

Skrevet

Kjæreten min har da sett meg naken i flombelysning og positurer som jeg aldri hadde kommet på å innta på stranda, så hva han kommer til å synes om meg i bikini er jeg ikek redd for - deriomot får jeg litt pustevansker ved tanken på alle andre som skal se meg... Sukk...

Skrevet

Jeg lurer veldig, men har han aldri sett deg naken?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har 10-15 kg for mye, en haug med strekkemerker, og mer hår enn jeg orker fjerne i perioder. Så selv om samboeren min har sett meg naken på soverommet så kommr jeg neppe til å gå i bikini denne sommeren heller. Det er delvis pga at jeg ikke vil han skal se mer av meg enn det han allerede har gjort, men at andre skal se meg såpass naken er jeg ikke interessert i.

Men, og det er et stor men. Hadde jeg fått samme tilbakemeldingene på at jeg så flott ut som det du har fått så tror jeg nok sjansen for at jeg hadde kjøpt meg en flott bikini og spradet rundt hadde vært mye større. Hvor tydelig må du ha det? ;) Han er stolt av deg, nyt det! :)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Puler dere med klærne på?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg lurer veldig, men har han aldri sett deg naken?

Jo, seff har han sett meg naken. Men likevel... Når man tar på seg bikini så skal man liksom se bra ut. Man blir studert mye mer nøye også. Når jeg ser på fine bikinier på feks ellos eller hennes og M..sidene så ser de ideelle ut. Jeg vil aldri se slik ut.

Jeg er ikke fornøyd med kroppen min, både av henhold til strekkmerkene, celullittene og skulle hatt mindre lår, mer flatere mage, og virce versa... Det er derfor en ekstra stor belastning å skulle gå i bikini, iallefall når han ser " frem" til det...

Gjest Gjest_annika_*
Skrevet

jeg forstår godt hva du ts mener, jeg har samme problem selv.. :tristbla:

Gjest Gutt92
Skrevet

Siden han vet hvordan du ser ut naken, og han sier at han gleder seg, så betyr faktisk det at han synes kroppen din er kjempefin ! Ikke vær så negativ, så klart kjæresten din liker kroppen din hvis han sier at han gleder seg til å se deg i bikini :)

Gjest antigartner
Skrevet
Siden han vet hvordan du ser ut naken, og han sier at han gleder seg, så betyr faktisk det at han synes kroppen din er kjempefin ! Ikke vær så negativ, så klart kjæresten din liker kroppen din hvis han sier at han gleder seg til å se deg i bikini :)

:klappe:

...Og den som tror at det er mulig å skjule skavanker med dandering av dyna og lyssetting på soverommet har enten:

a) sett for mange amerikanske serier på TV

b) ikke vært kjærester særlig lenge

c) totalmørke på soverommet

d) aldri dusjet / eller vært på badet sammen

eller

e) neppe særlig mye å skamme seg over (det er grenser for hva kjæresten ikke oppdager - selv i stummende mørke)

Skrevet

Strekkmerker og appelsinhud har jeg og fått nå når jeg har fått gravid. Er på lår og pupper (og jeg som hadde såååå fine pupper før :fnise:) men jeg tror nok ikke det skal hindre meg i å gå i bikini nei! Men min gjør det og veldig klart at han syns jeg ser kjempe flott ut forde! og strekkmerkene kaller han bare adelsmerker :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Du bør fortelle han at du ikke er helt feilfri - at huden ikke er helt glatt. Jeg går ut fra dette ikke er så voldsomt synlig, ettersom han ennå ikke har lagt merke til det engang. Men hvis du har sagt fra på forhånd er han ihvertfall forberedt, og du kan slappe av litt. Si at du ikke er perfekt, og at han ikke må ha altfor store forventninger. På den måten kan han ikke bli skuffet, men kanskje heller positivt overrasket... ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Du bør fortelle han at du ikke er helt feilfri - at huden ikke er helt glatt. Jeg går ut fra dette ikke er så voldsomt synlig, ettersom han ennå ikke har lagt merke til det engang. Men hvis du har sagt fra på forhånd er han ihvertfall forberedt, og du kan slappe av litt. Si at du ikke er perfekt, og at han ikke må ha altfor store forventninger. På den måten kan han ikke bli skuffet, men kanskje heller positivt overrasket... ;)

Kremt kremt....Jeg ser det veldig godt selv, og han selv har også sett de..." hva er de der hvite strekene der for noe" spurte han .....

Jeg trodde jeg skulle dø av skam :tristbla:

Jeg har forøvrig aldri født, men har likevel en kropp som en som har født 40 unger, selv om jeg trener.. Jeg tror ikke dere har sett de som virkelig er utsatt for celulitter og hvordan det kan se ut. Det hjelper ikke bare å akseptere dem, det eneste som funker egentlig er å anlegge burka:)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har litt cellulitter selv, uten at jeg lar meg plage av det. Ser på det som noe de fleste jenter har mer eller mindre av... Noen gutter har hår på ryggen, det ser ihvertfall verre ut enn cellulitter, synes jeg!

Tror du skal ta skjønnhetsfeilene dine med litt humor. Gi litt faen... Han må jo ta deg som du er uansett. Og han har sikkert noen skjønnhetsfeil som du heller kan fokusere på ;)

Skrevet

Jeg er selv 20 år gammel, har ingen barn og har en helt normal kropp... jeg vet at mange gutter synes jeg har en veldig fin og feminin kropp (fordi de har sagt det til meg) Jeg derimot liker heller ikke å gå i bikini på stranda! Fordi jeg har også en del strekkmerker som begynner på nederste del av ryggen går ned over rumpa og ned på innsiden av lårene... Disse har jeg hatt såpass lenge at de er blitt helt hvite som dine. Jeg har også noen cellulitter, som jeg seff ikke er kjempeglad i heller! Men det hadde ikke vært noe problem foran en som har sett hele meg naken før! Det jeg gruer meg til er alle andre som skal se kroppen min! Du er ikke alene, bare tenk de fleste andre som går rundt i bikini heller ikke føler seg helt vel. Og jeg tror kjæresten din synes du er fin akkurat sånn som du er! ellers hadde han ikke sagt at han gledet seg til å se deg i bikini :)

Gjest antigartner
Skrevet
Kremt kremt....Jeg ser det veldig godt selv, og han selv har også sett de..." hva er de der hvite strekene der for noe" spurte han .....

Jeg trodde jeg skulle dø av skam :tristbla:

Jeg har forøvrig aldri født, men har likevel en kropp som en som har født 40 unger, selv om jeg trener.. Jeg tror ikke dere har sett de som virkelig er utsatt for celulitter og hvordan det kan se ut. Det hjelper ikke bare å akseptere dem, det eneste som funker egentlig er å anlegge burka:)

Jeg tror egentlig selvtilliten din (eller rettere sagt, underskuddet på sådan) er det som gjør det vanskelig for deg.

Aksepter at kjæresten din tenner på deg som du er. Det er neppe for å være slem at han sier at han gleder seg til å se deg i bikini.

Gjest antigartner
Skrevet
Men det hadde ikke vært noe problem foran en som har sett hele meg naken før! Det jeg gruer meg til er alle andre som skal se kroppen min! Du er ikke alene, bare tenk de fleste andre som går rundt i bikini heller ikke føler seg helt vel. Og jeg tror kjæresten din synes du er fin akkurat sånn som du er! ellers hadde han ikke sagt at han gledet seg til å se deg i bikini :)

Vi skrev viss litt samtidig, her.

Er helt enig med deg. Jeg liker heller ikke å gå i bikini på stranda, men det er ikke på grunn av kjæresten min. Han vet jeg jo at liker meg. De andre som bader, derimot...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...