Gå til innhold

Innlegg innsying i bikini.

Triine

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om noen vet om det går an at såkalte sydamer (synes dette er et koselig navn forresten :-P) kan sy inn innlegg (som jeg kan ta ut og inn når jeg vil) i bikinier? :-) Er jeg bare dum, eller er dette mulig? Vurderer å kjøpe en bikini, og den må kjøpes nå (tilbud) :-P Høhø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare kjøpe en bikini med innlegg, da? Det finnes massevis av sånt.

Men ikke den jeg vil ha skjønner du :) Har leitet og leitet etter bikinien .. Så fant jeg den, men uten innlegg, og puppene mine blir så stygge da. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da så. Men det skulle vel være ganske greit å fikse; ta innleggene fra en annen bikini (evt. kjøp noen løse) og sy fast en liten lomme på innsiden av den nye bikinien? Det kan jo hende at innleggene holder seg greit på plass om du bare legger dem løst inni også, det kommer an på hvor mye du har tenkt å herje på stranda. :icon_smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, da så. Men det skulle vel være ganske greit å fikse; ta innleggene fra en annen bikini (evt. kjøp noen løse) og sy fast en liten lomme på innsiden av den nye bikinien? Det kan jo hende at innleggene holder seg greit på plass om du bare legger dem løst inni også, det kommer an på hvor mye du har tenkt å herje på stranda. :icon_smile:

Tror jeg gjør det :-D Tusen takk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...