junibrura Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Har søkt på maaaange nettsteder i mange måneder, og fant en kjole jeg likte utrolig godt i august i fjor. Lykken var optimal da jeg fant kjolen i min (ønske) størrelse på Finn.no til under halve prisen. Under høsten hadde jeg denne kjolen i tankene, og heldigvis hadde jeg lagret annonsen under "favoritter". Jeg trente intensivt og spiste sundt og i februar i år tok jeg mot til meg, og kontaktet selger. HELDIGVIS hadde hun ikke solgt kjolen, og jeg tok bilen og kjørte 30 mil for å prøve......Var kjempespent!! Kjolen passet!! Og nå er jeg den lykkelige eieren av kjole, sjal, veske, tiara, slør og underskjørt for den nette sum av 5000,-. Er det ikke fantastisk i disse miljøtider at man kan bruke opp igjen??? En brudekjole som var brukt i 12 timer hadde sunktet 9 tusen i pris. For min del gjør jeg ingenting av at kjolen er brukt, - hva mener dere andre???
zilje_k Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Jeg gikk kjøpt min drømmekjole på finn.no:) Kjole, sko, underkjole, veske, ei bok om bryllup og ett bryllupsblad for 8000,-!! 7000,- billigere enn da hun som jeg kjøpte den av kjøpte den ny i fjor:D Helt genialt spør du meg!!
Solfridbruda Skrevet 5. mai 2008 #3 Skrevet 5. mai 2008 ja helt genialt å kjøpe brukt Tenk - det er gjerne billigere å kjøpe brukte enn å leie, og de du leier er jo gjerne leid ut flere ganger og renset flere ganger (altså brukt) - i tillegg til at du er ansvarlig hvis den blir ødelagt. Kjøp maggie sottero kjolen - olympia- for kr. 4000,- (brukt en gang, nyrenset og ser ut som ny), - som jeg har hørt koster mellom 12 000 -16 000 kr som ny!!!!
zilje_k Skrevet 5. mai 2008 #4 Skrevet 5. mai 2008 Jeg kjøpte min Maggie Sottero, Suzanne Vidal for 8000,-!! Syns det var billig jeg da:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg kjøpte også min kjole på finn.no. 4000 kr for en kjole som kostet 12.000 året før! Kan ikke se at den er brukt engang Finn.no er genialt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå