Gå til innhold

Finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har søkt på maaaange nettsteder i mange måneder, og fant en kjole jeg likte utrolig godt i august i fjor. Lykken var optimal da jeg fant kjolen i min (ønske) størrelse på Finn.no til under halve prisen.

Under høsten hadde jeg denne kjolen i tankene, og heldigvis hadde jeg lagret annonsen under "favoritter". Jeg trente intensivt og spiste sundt og i februar i år tok jeg mot til meg, og kontaktet selger. HELDIGVIS hadde hun ikke solgt kjolen, og jeg tok bilen og kjørte 30 mil for å prøve......Var kjempespent!!

Kjolen passet!! Og nå er jeg den lykkelige eieren av kjole, sjal, veske, tiara, slør og underskjørt for den nette sum av 5000,-. Er det ikke fantastisk i disse miljøtider at man kan bruke opp igjen??? En brudekjole som var brukt i 12 timer hadde sunktet 9 tusen i pris.

For min del gjør jeg ingenting av at kjolen er brukt, - hva mener dere andre???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk kjøpt min drømmekjole på finn.no:) Kjole, sko, underkjole, veske, ei bok om bryllup og ett bryllupsblad for 8000,-!!

7000,- billigere enn da hun som jeg kjøpte den av kjøpte den ny i fjor:D

Helt genialt spør du meg!!

Skrevet

ja helt genialt å kjøpe brukt :) Tenk - det er gjerne billigere å kjøpe brukte enn å leie, og de du leier er jo gjerne leid ut flere ganger og renset flere ganger (altså brukt) - i tillegg til at du er ansvarlig hvis den blir ødelagt.

Kjøp maggie sottero kjolen - olympia- for kr. 4000,- (brukt en gang, nyrenset og ser ut som ny), - som jeg har hørt koster mellom 12 000 -16 000 kr som ny!!!!

Skrevet

Jeg kjøpte min Maggie Sottero, Suzanne Vidal for 8000,-!! Syns det var billig jeg da:)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg kjøpte også min kjole på finn.no. 4000 kr for en kjole som kostet 12.000 året før! Kan ikke se at den er brukt engang :) Finn.no er genialt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...