Gjest miss xyz Skrevet 13. mai 2003 #1 Skrevet 13. mai 2003 er det bare meg som har dette problemet? når jeg trimmer (driver med spinning) blir jeg klissvåt i underbuksa og treningsbuksa, jeg kan både føle det og lukte det. er dette normalt? er det flere som svetter selv på musa når de trener?? dette irriterer meg for jeg trimmer nesten hver dag og jeg har bare et par bukser jeg kan bruke til trening og da må jeg ha ny bukse hver dag jo!
Englepusen Skrevet 13. mai 2003 #2 Skrevet 13. mai 2003 Leste i I Form at jo bedre trent du er, jo mer svetter du.
Tusenfryd Skrevet 13. mai 2003 #3 Skrevet 13. mai 2003 Ja, kjære - jeg svetter over hele kroppen - også på rompa og i skrittet. Jeg bruker likevel en treningsbukse to ganger - men så har jeg også fantastiske bukser som lufter godt da, så jeg er ikke plaget av lukt eller noe.
starie Skrevet 13. mai 2003 #4 Skrevet 13. mai 2003 Husk at man har massevis av store svettekjertler i lysken da. Dette er ikke unormalt i det hele tatt!
Johanna Skrevet 14. mai 2003 #5 Skrevet 14. mai 2003 Jeg har sett at det er enkelte som blir veldig våt i buksa når de trener, ser nestene ut som de har tisset på seg. Synes ikke det gjør noe jeg, men det går jo an å tenke på buksefarger som det ikke synes så godt i da.
linzi Skrevet 14. mai 2003 #6 Skrevet 14. mai 2003 eg svetter og ganske mykje under trimming. soesielt mellom brystene. og på beina. alltid fot merker etter meg der eg går!!( vist eg trener altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå