Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å shoppe inn til en leilighet. Har kjøpt beige sofa, og veggseksjon/skap i oljet eik. Jeg er litt usikker på hvilken farge jeg skal velge på gardinstenger og eventuelle bilderammer ol. Er ikke helt sikker på om jeg skal ha speil over sofaen (men det har jo ALLE) eller finne bilder. Her jeg bor er det ikke stort utvalg i butikker, de fleste gardinstengene er vel i svart eller grå/sølv. Tenker svart er finere enn grå til beige, men nå har det jo vært svart tilbehør en stund, så det er jeg vel lei av snart.

Hva tror dere kan bli fint? har ikke mye penger... og vil gjerne ha noe som jeg ikke blir lei av om noen få måneder. Jeg er ikke opptatt av at det skal være likt som alle andre har, men på grunn av utvalget på butikkene her blir det jo gjerne likt.

Jeg er ikke ute etter noen spesiell stil. Liker å ha det litt enkelt, men koselig. Få det koselig uten å ha for mye ting og tang egentlig..

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi har noen sorte gardinstenger i huset vi leier, og det største problemet med dem er at de er veldig synlige. De er liksom som sorte streker på veggen, mens de gardinstengene som er hvite, grå etc er mindre iøyenfallende - det er nok til at jeg blir mindre lei av disse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...