Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat snakket med ei venninne av meg som jobber i helsevesenet. Hun kunne fortelle at fastlegen min visstnok (...) skal være anklaget for seksuell misbruk av sin datter + flere. Jeg bruker fastlegen min til alle undersøkelser, også GU (brukte ham sist for et par-tre måneder siden). Jeg har ikke brukt denne fastlegen tidligere, da jeg er til undersøkelse ca. en gang hvert 3. år.

Nå snakker jeg og mannen min om at vi skal prøve å bli gravide - kanskje starte om et års tid (eller før).

Hva ville dere gjort? Trodd på ryktene og skiftet lege, eller tenkt som så at det bare er ondsinnede rykter og forholdt dere trofast til legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør gjøre det som virker best og tryggest for deg.

Det er det viktigste. Du skal føle deg vel med legen du har, og ikke grue masse å gå til ham pga de ryktene.

Vanskelig å si om du bør stole på dem eller ikke. Men det er opp til deg om du vil bytte til en annen.

Her i byen går det rykter,( dvs. de er faktisk sanne!), om en lege / gynekolog som har misbrukt noen av pasientene sine. Denne har ikke fått sin straffeutmåling / fått soning, og kun få vet hvem han er.... Så jeg er skeptisk selv og går kun til noen jeg føler meg vel hos, og har hørt godt om fra før av.

Håper du finner ut hva du skal gjøre i allefall

Diva :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde nok funnet meg en ny fastlege tror jeg.

Selv om det bare var rykter, hadde jeg nok følt meg ubekvem hos han.

Men det er som Diva sier, du må finne ut av hva som føles tryggest og best for DEG.

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...