Bokormen Skrevet 6. mai 2008 #21 Skrevet 6. mai 2008 Men så bra! Takk for svarene forresten.. Bare hyggelig, er greit når det er snakk om et produkt man er veldig glad i selv. Og jeg ble så inspirert av tråden at jeg skal bake Oreokake for første gang imorgen Kjøpte inn det jeg manglet av ingredienser idag, og er veldig spent, for har aldri smakt den heller!
Gjest Bloom Skrevet 6. mai 2008 #22 Skrevet 6. mai 2008 Så morsomt! Ta deg god tid, og som det står i oppskriften er den best når den får stått til dagen etter så den er ordentlig stivnet! Lykke til, og gleder meg til høre hva du syns
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #23 Skrevet 15. mai 2018 På 4.5.2008 den 17.15, ♥Mirella♥ skrev: Jeg er ingen kakeekspert, så jeg tror ikke jeg kan hjelpe deg.. men jeg ble veldig nysgjerrig på om det er oreokake som den på peppes og i så fall hvor du fant oppskriften? Har lett i årevis.. Jeg pleier å bruke bakepapir og legge kaka med bakepapir under, på et nytt kakefat, og så fjerne bakepapiret derfra mens jeg hjelper til med en kakespade/stekespade el.l.. Det pleier å funke på brownieskake, men finnes sikkert bedre løsninger..er som sagt ingen ekspert.. Det er "Sweet Street Oreo Dream Bars" de har på Peppes! Bedre sent en aldri Anonymkode: f402d...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå