Gjest Prøver Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 Er nok litt treg av meg, men har liksom ikke vært klar for å bli gravid før nå.. Det er en stund siden vi begynte å tenke på å prøve å bli gravid, men da ble det bare med tanken. Det er først nå vi har snakka om å få en liten . Men hadde vært hyggelig å fått kontakt med andre som er prøvere på min alder. Kanskje det er en tråd startet om dette før... Kjenner jeg er veldig klar for en liten no, og vet at det ikke er lett å få full klaff med en gang. Jeg er 33 år no, blir 34 år så det er nok på god tid å få fingen ut ja...
kvick Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Hei! Jeg er også prøver (siden februar) og har nettopp rundet 34. Hyggelig at vi er flere i samme situasjon, de fleste rundt meg på min egen alder har både ett og to barn nå. Føler som deg at klokken har begynt å tikke og jeg håper at det ikke vil ta alt for lang tid før det klaffer! Vi begynte også å tenke på å få barn for et par år siden men pga. bryllup, jobbytte osv. har det tatt lenger tid en jeg håpet før vi kom ordentlig i gang med prøvinga. Men nå nå jobber vi i alle fall veldig med saken..
^^Sunny^^ Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Ja jeg har da nylig rundet 30 så jeg hører vel til her jeg også da Jeg har ei datter på 8 år fra før av.. Vi har nå gått 2,5 uten prevansjon, så det tar tid !! (vi prøvde ikke like iherdig første året da, bare tok det som det kom liksom).. NÅ går vi ikke glipp av en eneste eggløsning..
annema Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Var forresten jeg som startet denne tråden. Så kjekt at du svarte da. Her er det vel også slik at det er først nå vi har hatt tid. Og vi har brukt tid på oss selv og funnet ut at vi har lyst å ha barn ilag. Og funnet ut at vi er de rette for hverandre Vi er ikke gift enda, men har lyst til det også. Men akkurat no er det som står høyest på ønskelisten å bli gravid. Håper det ikke tar så lang tid her heller... Ønsker deg lykke til med prøvingen Kvick Her er det faktisk omvendt i min venneflokk, berre to som har barn. Men det er heller ingen som planlegger å få barn enda, eller de er single. Så då err dei ikke så artig å prate med dem om slikt og de interesserer seg helt sikkert ikke så masse å høre om det heller Men etter og ha sett litt rundt på forumet her er det masse ord og forkortelser og sette seg inn i.... Men men
annema Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Ja jeg har da nylig rundet 30 så jeg hører vel til her jeg også da Jeg har ei datter på 8 år fra før av.. Vi har nå gått 2,5 uten prevansjon, så det tar tid !! (vi prøvde ikke like iherdig første året da, bare tok det som det kom liksom).. NÅ går vi ikke glipp av en eneste eggløsning.. Hehe blir vel slik for meg og no snart, at vi ikke kan gå glipp av en eneste eggløsning Eg slutta på p-pillen for nesten 1,5 år sidan, men då følte eg ikkje at det blei prøving. Då var det meir at blir vi gravide så er det flott, visst ikkje så er det og ok. Og eg tenkte no sletts ikke på når eg hadde eggløsning. Men no derimor blir det vel meir tenking ja Lykke til med prøvinga til deg også Endret 4. mai 2008 av annema
Gjest Come To Big Mama Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Jeg er 32 år, blir 33 om et par måneder, og er førstegangsprøver. Vi har prøvd siden januar og er inne i vår femte prøveperiode (PP5).
kvick Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Masse lykke til til deg også..!! For min del går jeg rundt og venter på mensen i dag. Føler meg ganske sikker på at den kommer så jeg har allerede mentalt begynt å forberede meg på en ny prøvemåned. Men litt spennende er det jo... Men etter og ha sett litt rundt på forumet her er det masse ord og forkortelser og sette seg inn i.... Men men Hehe.. har også klødd meg i hodet av alle forkortelsene, plutselig skal man lære seg et helt nytt "språk" Her finner du i alle fall forklaring på de fleste. :-)
^^Sunny^^ Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Masse lykke til til deg også..!! For min del går jeg rundt og venter på mensen i dag. Føler meg ganske sikker på at den kommer så jeg har allerede mentalt begynt å forberede meg på en ny prøvemåned. Men litt spennende er det jo... Hehe.. har også klødd meg i hodet av alle forkortelsene, plutselig skal man lære seg et helt nytt "språk" Her finner du i alle fall forklaring på de fleste. :-) Du venter/ venter IKKE på mensen i dag du også Jeg og!! Dette blir spennende!!!! Masse lykke til alle sammen, håper på
kvick Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 Du venter/ venter IKKE på mensen i dag du også Jeg og!! Dette blir spennende!!!! Masse lykke til alle sammen, håper på Å, så spennende!! Da skal jeg krysse fingrene for deg også!!
annema Skrevet 6. mai 2008 #10 Skrevet 6. mai 2008 Jeg er 32 år, blir 33 om et par måneder, og er førstegangsprøver. Vi har prøvd siden januar og er inne i vår femte prøveperiode (PP5). Spennende for deg og da Ønsker deg og masse lykke til... Kjekt at det er noen på min alder også som prøver
annema Skrevet 6. mai 2008 #11 Skrevet 6. mai 2008 Masse lykke til til deg også..!! For min del går jeg rundt og venter på mensen i dag. Føler meg ganske sikker på at den kommer så jeg har allerede mentalt begynt å forberede meg på en ny prøvemåned. Men litt spennende er det jo... Hehe.. har også klødd meg i hodet av alle forkortelsene, plutselig skal man lære seg et helt nytt "språk" Her finner du i alle fall forklaring på de fleste. :-) Kordan går det med deg, håper mensen ikke er kommet eller kommer for din del.... Tusen takk for linken til oppklaring av forkortelsene. Ja det er nesten som å lære seg et nytt språk
annema Skrevet 6. mai 2008 #12 Skrevet 6. mai 2008 Du venter/ venter IKKE på mensen i dag du også Jeg og!! Dette blir spennende!!!! Masse lykke til alle sammen, håper på Håper mensen ikke har kommet til deg heller...
kvick Skrevet 6. mai 2008 #14 Skrevet 6. mai 2008 Kordan går det med deg, håper mensen ikke er kommet eller kommer for din del.... Tusen takk for linken til oppklaring av forkortelsene. Ja det er nesten som å lære seg et nytt språk Dessverre, den klarte ikke holde seg unna denne måneden heller.. . Skikkelig nedtur selv om jeg ikke hadde noen særlige forventninger denne gangen. Ja, ja, er bare å "brette opp ermene" igjen... Jeg krysser fingrene for dere som forsatt venter!
SnillPia Skrevet 14. mai 2008 #15 Skrevet 14. mai 2008 Slenger meg på denne. Jente, som blir 32 år i juni. Tiden har bare flakset avgårde, men ble så smått klar og kastet prevansjonen i juli 07. Uten å forsøke noe særlig aktivt. Tenkte det bare kom av seg selv etter noen måneder, men nå etterhvert synes vi det godt kan skje noe her. Vi er vel på *telle etter* prøveperiode 11 nå, og det hadde vel vært HELT ok om det gikk bra før det gikk et år. Jeg tror jeg har hatt to kjemiske graviditeter. Mensen min er vanligvis som en klokke. To ganger har den kommet fire dager for sent, og vært vond og rar. Og da har jeg hatt alle klassiske symptomer også. Men jeg har ikke fått utslag på tester. Rimelig frustrerende! Eggløsning beregnet idag, så det har vært en del de siste dagene. IKM 28 mai.
^^Sunny^^ Skrevet 14. mai 2008 #16 Skrevet 14. mai 2008 Håper mensen ikke har kommet til deg heller... Å joda, den dumme tanta kom den . I gang med neste runde nå
kvick Skrevet 14. mai 2008 #17 Skrevet 14. mai 2008 Å joda, den dumme tanta kom den . I gang med neste runde nå Dumme tanta, trenge seg på på denne måten uten å være invitert.. Da sees vi i juniklubben..
Gjest SnillPia Skrevet 15. mai 2008 #18 Skrevet 15. mai 2008 Hm. Igår fikk jeg en bitteliten blødning. To uker til IKM. Og jeg hadde mensmurringer i noen timer etter dette. Hva i all verden? Kan det være så banalt at jeg har hatt EL tidlig og det er festesblødning med litt smerter? Eller har kroppen min så stor glede av å narre meg til å tro at det kan være et mikroskopisk lite håp der inne..? Har hatt to mellomblødninger tidligere, og det er de to gangene jeg tror jeg har hatt kjemiske graviditeter. Da er det vel bare til å vente da! GAAAH, som jeg virkelig misliker de siste dagene før IKM. Og nå som jeg ikke er helt sikker på hva dette egentlig var så kommer de to ukene til å gå rimelig tregt.. :kaffe:
kvick Skrevet 15. mai 2008 #19 Skrevet 15. mai 2008 Hm. Igår fikk jeg en bitteliten blødning. To uker til IKM. Og jeg hadde mensmurringer i noen timer etter dette. Hva i all verden? Kan det være så banalt at jeg har hatt EL tidlig og det er festesblødning med litt smerter? Eller har kroppen min så stor glede av å narre meg til å tro at det kan være et mikroskopisk lite håp der inne..? Har hatt to mellomblødninger tidligere, og det er de to gangene jeg tror jeg har hatt kjemiske graviditeter. Da er det vel bare til å vente da! GAAAH, som jeg virkelig misliker de siste dagene før IKM. Og nå som jeg ikke er helt sikker på hva dette egentlig var så kommer de to ukene til å gå rimelig tregt.. :kaffe: Kan det ikke være EL, da? Det er ikke uvanlig med verken smerter og små blødninger i forbindelse med EL. Men håper selvfølgelig at din teori stemmer, da.. Enig med deg, de siste dagene før IKM er tortur! Krysser fingrene for deg.
Gjest SnillPia Skrevet 16. mai 2008 #20 Skrevet 16. mai 2008 Kan det ikke være EL, da? Det er ikke uvanlig med verken smerter og små blødninger i forbindelse med EL. Men håper selvfølgelig at din teori stemmer, da.. Enig med deg, de siste dagene før IKM er tortur! Krysser fingrene for deg. Takk skal du ha kvick. :o) Kan nok selvfølgelig være det, men nå har jeg hatt mensen siden jeg var elleve. 21 år i neste måned faktisk! Og jeg har aldri hatt blødninger i forbindelse med EL før i alle fall. Småstikninger siden miniblødningen. Og så leter jeg selvsagt etter all verdens symptomer selv om det er aaalt for tidlig. Merkelig at vi skal bli så opphengt i slikt gitt. Jeg kjenner etter, og jooooda, selvsagt er jeg supersulten og trøtt og det murrer i magen. Eller så liker jeg ihvertfall å innbille meg det. Først tenker man at man ikke er klar for barn ENNÅ.. Og når man plutselig kjenner at det kunne vært greit så finner man grå hår og overgangsalderen lurer i det fjerne. Man skal visst aldri bli fornøyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå