Gå til innhold

Forberedelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gifter oss 5 juli, men begynner å få litt nerver for alt som skal gjøres. Klærna til oss begge, pluss brudebarn er ferdig. Kun sko til meg og barna som ikke er ferdig, og undertøy er heller ikke kjøpt inn. Jeg har laget ferdig alle bordkortene, mangler kun navn. Festprogrammene er også ferdig, men har ikke begynt på innholdet i de enda. Jeg har bestilt blomster, fotograf, ordnet med de som skal servere, og bord dekorasjonene er satt. Bil til dagen er bestilt og brudepynting er bestilt.

Vet nesten ikke hva mer jeg kan ordne med nå?

Hva har dere gjort av planlegging?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sendt inn alle papirene som skal ordnes?

Overnatting til bryllupsnatten?

Lykke til :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gifter meg noen mnd etter deg og har overhodet ikke kommet like langt i planlegginga. Har du gått gjennom dagen i detalj i hodet? Da dukker det gjerne opp ting man har glemt, sette av tid til å snakke med toastmaster, med prest, avtalte hvem som skal ta i mot gjestene med velkomstdrink, åpne pakker, rydde vekk pakker, dele ut kirkeprogram etc. Jeg fikk hvertfall en lang liste med punkter når jeg satte meg ned og skrev ned dagen i detaljer. Kan være lurt å lage en liste på alt du skal gjøre de siste dagene

Skrevet

Du er jo kommet lenger enn meg, og jeg gifter meg nå på lørdag.. :fnise:

Gjest Gjest_lille_*
Skrevet

Vi skal gifte oss på lørdag.

Mangler fremdeles ideer til hvordan jeg vil ha håret mitt og hvordan blomsterbuketten skal se ut. Har ikke kjøpt inn verken undertøy eller strømper og mangler et armbånd (fikk kjøpt resten av smykkene mine i går.)

Bordkortene er ferdige, men festprogrammet er ikke ferdigskrevet. Det kan derfor heller ikke bindes inn enda. (Det tar pokker meg lang tid å formulere seg bra om 70 gjester!) Ikke har vi øvd på å danse heller...Puh... jammen blir det travelt denne uka.

Men uansett blir det en bra dag, jeg bestemte meg tidlig for å ikke la meg stresse av noe som helst og er faktisk ikke stresset nå heller. Alt løser seg for de snille uansett og dagen blir perfekt så lenge mannen min sier JA

Skrevet

Gud så utrolig deilig å se at vi ikke er de eneste som ikke er ferdig med plangleggingen!

Ferdig:

Kjole

Frisør

Mat

Drikke (nesten)

Kaker

Bordkort

Blomster (nesten)

Dj

Bartender

Servitører

Lokale

Fotograf (nesten)

Mangler:

Klær til han

Brudepike antrekk

Tilbehør til meg

Inn og utgangs musikk

Papirer

Transport

Bestille flybilletter til bryllupsreise

Overnatting på bryluupsnatten

Skrevet
Vi skal gifte oss på lørdag.

Mangler fremdeles ideer til hvordan jeg vil ha håret mitt og hvordan blomsterbuketten skal se ut. Har ikke kjøpt inn verken undertøy eller strømper og mangler et armbånd (fikk kjøpt resten av smykkene mine i går.)

Bordkortene er ferdige, men festprogrammet er ikke ferdigskrevet. Det kan derfor heller ikke bindes inn enda. (Det tar pokker meg lang tid å formulere seg bra om 70 gjester!) Ikke har vi øvd på å danse heller...Puh... jammen blir det travelt denne uka.

Men uansett blir det en bra dag, jeg bestemte meg tidlig for å ikke la meg stresse av noe som helst og er faktisk ikke stresset nå heller. Alt løser seg for de snille uansett og dagen blir perfekt så lenge mannen min sier JA

Der roet du ned meg.) Jeg pleier å være i siste liten med alt, men har bestemt meg for å ikke være det nå. For når jeg blir stresset blir jeg rimelig sint også. Greit å være godt forberedt til vår store dag. Tror nok du klarer å få i stand de siste tingene, du har en god uke på deg. Lykke til på lørdagen, håper du får en fortreffelig dag

Gjest Gjest_lille_*
Skrevet
Der roet du ned meg.) Jeg pleier å være i siste liten med alt, men har bestemt meg for å ikke være det nå. For når jeg blir stresset blir jeg rimelig sint også. Greit å være godt forberedt til vår store dag. Tror nok du klarer å få i stand de siste tingene, du har en god uke på deg. Lykke til på lørdagen, håper du får en fortreffelig dag

Utrolig hva man får gjort under press :ler: I dag har jeg fått ordnet med blomsterbukett, funnet bilder av håroppsett som kan inspirere frisøren, kjøpt smykkene som manglet og i øyeblikket jobber printeren vår på høygir med festprogrammet. Blir nok en sen kveld med mye sløyfeknytting (innbinding) og banning, men jammen er man effektive når man bare må til pers :fnise:

Jeg er glad for vi ikke har "kavet" med disse bryllupsforberedelsene over lang tid for da tror jeg at min kommende mann og jeg hadde gått i tottene på hverandre. Gruble på design og farger er en ting, gjennomføre alt i praksis er noe helt annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...