Gjest Gjest_blåmobil_* Skrevet 4. mai 2008 #1 Skrevet 4. mai 2008 jeg skal bake, men mangler sjokoladen, finnes det en søndagsåpen butikk i Drammen? Så slipper jeg å bruke unødig mye penger ved å handle på Statoil.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Ingen søndagsåpen butikk som jeg vet om. Tror nok du må ty til en bensinstasjon.
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Gima på Øren er da oppe. Og den ene butikken jeg ikke husker navnet på som ligger i globusgården mot rundkjøringa. Endret 4. mai 2008 av Gjest
Gjest Stjernedryss Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 jeg skal bake, men mangler sjokoladen, finnes det en søndagsåpen butikk i Drammen? Så slipper jeg å bruke unødig mye penger ved å handle på Statoil. Jeg vet ikke med Drammen, men Bunnpris pleier å være døgnåpen. Ikke at det er så mye billigere enn statoil da.
Gjest blåmobil Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Gima på Øren er da oppe. Og den ene butikken jeg ikke husker navnet på som ligger i globusgården mot rundkjøringa. takk for det. hm..nyinnflyttet her jeg.. Gima på øren, hvor ligger den butikken da-altså gatenevn eller noe annet kjent i nærheten?
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 takk for det. hm..nyinnflyttet her jeg.. Gima på øren, hvor ligger den butikken da-altså gatenevn eller noe annet kjent i nærheten? Tror det står noe på siden dems kanskje http://www.gima.no/
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Hans Hansens vei Der ligger Gima. Åpen 365 dager i året
Gjest blåmobil Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Hans Hansens vei Der ligger Gima. Åpen 365 dager i året supert. da vet vi om 2 søndagsåpne butikker i byen og skal nå kunne få fatt i hva vi vi måtte trenge:) takk for hjelpa jenter!
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 Men om du handler på Gima så være litt ops på holdbar datoen. Har nemlig opplevd flere ganger å kjøpe ting som har gått ut enten den dagen eller den forrige.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Har dem ikke Bunnpris i Drammen? Bunnpris er åpent fra 10 - 22
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Kan ikke huske å ha sett bunnpris noe sted. Ikke i nærheten engang. Edit: Det finnes vist bare en bunnpris butikk i hele buskerud. Endret 4. mai 2008 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå